Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
@Serkan Je melde ons gisteren, dat er waarschijnlijk vandaag nog een vrachtje toestellen bij jullie binnen zou komen. Zijn die al binnen, of verstuurd (zie meldingen op dit forum), of is er nog hoop voor alle andere wachtenden? Of misschien pas volgende week weer? Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn en houden we op met zeuren.
Heb dit vanmorgen al eerder gevraagd, maar er komt geen reactie? Hoe staat het er voor? Iets bekend?
Alvast bedankt.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Nog steeds dezelfde status, mensen bestellen later maar krijgen hem al, snap er niks van.
Wietse1

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe levering:-)
Heb via F&F om 10:03 bevestiging gehad van 256SG en tot op heden niets gehoord.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Pij3 Wat is je status? Ik wacht al een tijdje op een antwoord vanuit de moderators... Dat vind ik dan weer jammer hahaha
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Nog steeds op ontvangen... mijn bestelling was ook later genoteerd waardoor ik langer moest wachten, Serkan had gegevens doorgestuurd maar hoor niks nu, bij andere mensen is het geregeld maar bij mij nog steeds niet.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Pij3 het is ook erg druk bij ze. IK heb zelf 27/10 besteld en om 9:16 een bevestiging ontvangen. Helaas hebben zij deze bestelling zelf geannuleerd en staat deze nu op 30/10.

Ik heb op verschillende platforms nu vragen gesteld en bijna allemaal antwoorden ze verschillend. Nu kwam ik uit hier op het forum en las ik hoopvolle berichten. Ik heb Serkan gisteren een privé bericht verstuurd om een uur of 14 en vervolgens vandaag nog een aantal keer getagd in wat berichten. Helaas heb ik nog geen respons gekregen. Desalniettemin hoop ik dat het snel afgehandeld gaat worden. Het is ook ieder jaar ellende met Apple. Balen voor Vodafone en voor ons als klanten.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Net contact gehad met Vodafone op twitter. Gene van twitter was zo aardig om het gewoon te vragen, kreeg als antwoord, ‘Serkan heeft je bericht in goede orde ontvangen, hij zal dit zo snel mogelijk verwerken.’
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
27-10 iphone x besteld met abonnement met nummerbehoud. Zit bij vodafone prepaid en had al op 27-10 voor het hele toestel betaald. Krijg ik vandaag ineens een mail dat vodafone de verwerking van nummerbehoud in een weekend had gepland waardoor ik nu na 2 weken helemaal achterin de wachtrij wordt geplaatst.

Ik heb al voor mijn toestel betaald en kan nu door een fout van vodafone ruim een maand langer wachten op mijn toestel. Al gebeld met de klantenservice en de klantenservice via twitter benaderd wordt de compensatie van een bosje bloemen aangeboden. WTF heb ik hier aan. Ik wil mijn oude plek in de wachtrij terug aangezien ik mijn telefoon over uiterlijk iets van 10 dagen ontvangen zou hebben.

10 jaar klant geweest bij vodafone maar als hier niks mee gedaan wordt ga ik toch zeker annuleren bij vodafone, ook weg bij Ziggo, en een klacht indienen bij de Europese geschillencomissie (niet volledig of gewoon niet kunnen voldoen aan de levering van een bestelling binnen de afgesproken levertijd van 1 tot 3 weken)
robert87

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan

Heb dus hetzelfde probleem met het overzetten van het nummer. Waarin ook zonder dat ik er invloed op had een datum is gekozen die in het weekend lag. Zonder enige communicatie werd mijn bestelling van 27 okt geannuleerd op 6 nov. En moet dus zonder dat het mijn fout is weken langer wachten.

Vind dan ook dat net als het BKR probleem er gekeken moet worden naar een zelfde oplossing. Zeker nu blijkt dat ik niet de enige ben.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
En toen werd het angstvallig stil op het forum....
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Serkan Het word steeds gekker. Krijg zo juist een rekening van Vodafone dat het resterende bedrag van mijn oude gsm op 14-11-2017 word afgeschreven. Kan jullie echt vertellen zo lang ik geen nieuwe heb betaal ik helemaal niets.
Pij3

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Half 9 in de avond en nog steeds een onverandere status. Denk dat ik het voor vandaag wel kan vergeten. Jammer, bijna iedereen waarvon de bestelling is verzet is het geregeld behalve bij mij, word vertelt dat het is doorgestuurd maar lijkt niks mee gedaan te zijn of ben op een rare manier afgekeurd, krijg ook 0 informatie. Hoop morgen toch echt meer info te kunnen krijgen en hopelijk nu eindelijk is het toestel te kunnen krijgen. Heb op Vrijdag bestelt, 2 uur in de wachtrij gestaan en daarna nog is 1 uur aan de telefoon om alles te kunnen regelen. Heb nu het gevoel dat al dat wachten niks waard was, want hoor hem eigenlijk al te hebben (zoals ik nu zie aan de mensen die hem al hebben die later bestelt hebben). Hoop morgen van Serkan te horen, aangezien het in het weekend ook altijd stil is.
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ook ik heb nog niets gehoord. Helaas. Heb op de 27e besteld en nog niets gehoord. Ik hoop dat ik snel iets hoor

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ik heb ook niks te horen gekregen. Dus je bent niet de enige. Ik verwacht ook niet dat ik iets te horen krijg. Aangezien ik ook nog geen reactie heb gehad op mijn PB van Serkan.


lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Ik heb ook niets gehoord op mij pb. Ik heb net contact gehad met VF via FB. Hele aardige mensen bij de klantenservice. Niets dan lof! Hebben mijn verhaal 'aangehoord' en mijn gegevens doorgezet naar een afdeling die hopelijk mijn datum kan aanpassen van de 30e terug naar de 27e. Ik ben benieuwd!
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
lisa1969 hoop voor je dat het sneller gaat dan bij mij. Ben er al 1 week op aan het wachten.
lisa1969

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
ddouven Ook dat Serkan niet reageerd op berichtjes. Ik denk dat hij het heel erg druk heeft met ons. Benijd hem niet!
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Ik denk dat hij vandaag niet gewerkt heeft.
Shaq

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik hoop ook dat Serkan me morgen een update kan geven op mijn bestelling en dat voor aanstaande dinsdag me status nog veranderd, zodat ik hem voor volgende week vrijdag binnen heb.

Ben waarschijnlijk 6 weken op vakantie daarna dus kan ik hem nog langer missen. Als hij er volgende week ook nog niet is, dan cancel ik hem ook meteen en stap ik over van Vodafone en Ziggo naar een andere provider.
Weetje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pij3 schreef:
Beetje frustrerend nu.. Bijna iedereen krijgt hem en bij mij is nog niks, betekent dat mijn bestelling niet vervroegd kan worden @Serkan?
Wie zegt dat iedereen hem krijgt? Een aantal op dit forum misschien, ook niet iedereen, en er zijn denk nog duizenden meer mensen die niet hier actief zijn.

Ikzelf heb 26977xxxxxx, vr 27/10 besteld om 9.17. Geen bkr toestanden of portering, want toestel ineens aangeschaft voor verlenging, Ook nog niets.

Geduld is een schone zaak. Levering hangt ook af van model.

Begin me nu alleen wel af te vragen of degenen die problemen hadden en waarvan datum verzet was en nu weer terug nu voorrang krijgen, gezien het feit dat enkele van dat soort bestellingen die later zijn gedaan dan 9.17 nu wel uitgeleverd worden


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic