Jurgen02

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering iPhonex

Hallo, vorige week een nieuw abonnement afgesloten bij jullie, met een nieuwe iPhone x . Toen werd mij telefonisch medegedeeld dat binnen 5 tot 10 werkdagen de levering plaats zou vinden. Nu ontving ik vanmiddag rond 14 uur een sms met het bericht dat deze pas week 2 wordt geleverd. Vraag; is het niet mogelijk om binnen de 5 tot 10 werkdagen te leveren? Zoals mij telefonisch is toegezegd door jullie? ( ik werd nl. In de wacht gezet om te kunnen kijken wanneer de levering kan plaatsvinden) Mvg. Jürgen scholten
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Jurgen02, welkom op het Vodafone Forum! Je kunt hiervoor het algemene topic op
https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X... gebruiken.

Zo houden we het centraal.
tommyyy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde helaas, mij werd zelfs gezegd 2 tot 6 dagen...
en ik had bijna mijn nu zijnde mobiel verkocht... maar gelukkig heb ik zelf de correcte levertijd gevonden...
wel jammer dat het zo lang moet duren allemaal... terwijl andere providers en winkels de telefoon de telefoon vrijwel meteen kunnen leveren........
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi tommyyy,

Helaas zijn we afhankelijk van de fabrikant en weten wij helaas niet lang van tevoren hoeveel toestellen er wanneer geleverd worden. Daardoor heeft het nu jammer genoeg langer geduurd 😞

Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic