frankabspoel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Instabiel Vodafone netwerk onder KPN antennes

Ik woon sinds kort in een appartementencomplex in Baarn met KPN antennes op het dak. Bij kennismaking met de VvE hoorde ik al dat het verstandig zou zijn om over te stappen op een provider op het KPN netwerk, omdat alle andere netwerken worden weggedrukt. En inderdaad: de signaalsterkte van het Vodafone netwerk is hier uitstekend, ook binnenshuis, maar het is vreselijk instabiel. Gesprekken komen niet tot stand (ineens van vol bereik naar 'geen netwerk'); verbindingen vallen weg of je hoort ineens 'de andere kant' niet meer (zij jou wel). Stilstaan, bij het raam staan, niets helpt. Verschillende Vodafone abonnees met verschillende toestellen hebben deze ervaring. Ook twee vrienden met een T-Mobile abo waren bij mij thuis compleet onbereikbaar. Het lijkt mij onbestaanbaar dat dit normaal is, maar de bewoners van dit complex leven er al lang mee en schijnen al van alles geprobeerd te hebben. Iemand een constructief idee?
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
frankabspoel, ik begrijp dat je hier graag een oplossing voor wilt. Heb je al gekeken in het topic op https://forum.vodafone.nl/t5/Netwerk/Bellen-over-WiFi-en-4G-VoLTE-VoWiFi/td-p/274646? Dat zou namelijk een goede oplossing moeten zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
frankabspoel, heeft het bellen via wifi nog een verbetering gebracht?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic