RobinH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Levering Samsung S22 toestellen?

Beste Vodafone,

Wanneer gaan jullie communiceren dat de geplande start levering van Samsung S22 en S22 plus toestellen vertraagd is?

Geen probleem dat er vertraging is, alle begrip, maar totaal geen informatie of vooruitzicht is niet ok.

 

Levering zou starten op 25 februari of eind week 8, vooralsnog stil en alleen begrip bij klantenservice, maar geen zicht op een leverdatum.

Op de site van jullie concurent wel een berichtje dat de levering vanuit Samsung is vertraagd naar minimaal 4 maart, geldt dat ook voor jullie?

Robin

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Hoi @RobinH en @Holimeri,


Excuses, dit topic is aan onze aandacht ontsnapt. 


We zijn voor de levering van de nieuwe Samsung toestellen afhankelijk van de fabrikant. Dit proces heeft inderdaad vertraging opgelopen. Zodra jullie toestel klaarstaat voor levering, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code. We hebben hier op dit moment geen concrete tijdsindicatie voor. Mocht er nieuws zijn over de leverdatum, dan zullen we deze reactie updaten. 

Bekijk in context

RobinH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank, inmiddels is mijn toestel geleverd en ben ik netjes gebeld door jullie klantenservice (klachten team 😉) .

Robin

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Holimeri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ben erachter gekomen dat de verwachting van levering over 3 a 4 weken pas is. Helaas zelf niet door vodafone benaderd hierover, ik heb het gevraagd via de chat. De medewerkster boodt netjes haar excuus aan, jammer dat niemand van "hoger op" initiatief neemt om klanten in te lichten over een vertraging die zo lang duurt!

Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Hoi @RobinH en @Holimeri,


Excuses, dit topic is aan onze aandacht ontsnapt. 


We zijn voor de levering van de nieuwe Samsung toestellen afhankelijk van de fabrikant. Dit proces heeft inderdaad vertraging opgelopen. Zodra jullie toestel klaarstaat voor levering, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code. We hebben hier op dit moment geen concrete tijdsindicatie voor. Mocht er nieuws zijn over de leverdatum, dan zullen we deze reactie updaten. 

RobinH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hartelijk dank, inmiddels is mijn toestel geleverd en ben ik netjes gebeld door jullie klantenservice (klachten team 😉) .

Robin

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic