Bellerophon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Samsung Galaxy S3

Vorige week kreeg ik de melding van Vodafone dat ik mijn contract kon verlengen. Dat heb ik ook gedaan omdat ik tevreden ben met de diensten die vodafone mij geeft als klant.
 
Ik heb een nieuw 2-jarig abonnement afgesloten met als mobiel de Galaxy S3 (volgens mij de TVOH editie), ik heb de e-mailtjes dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan al lang en breed gekregen.
 
Maar enig bericht over de telefoon laat op zich wachten.
 
Is de telefoon niet leverbaar?
8 Reacties 8
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Al contact gehad met Vodafone betreft dit, 
 
Het kan zijn dat hij online niet leverbaar is
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Bellerophon, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is op je nieuwe toestel te wachten. Begrijp ik het goed dat je de verlenging online hebt geplaatst? Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze Status order afdeling. Ze zijn telefonisch bereikbaar op 0800-0200043.
Laat even weten of het gelukt is, ok?
Bellerophon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of het is ironie of puur toeval, maar ik heb een mailtje gekregen dat mijn toestel verzonden 🙂
Ik ben dus ook weer blij!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Veel plezier ermee, Bellerophon! Toch nog een leuk kerstkado op de valreep;).
boterkoek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn abonnement verlengd, met de SIII Blue als nieuw toestel. Ik heb zojuist vernomen dat het toestel niet op voorraad is, waardoor het nog even kan duren. Een indicatie over de levertijd is ook niet bekend.

Het komt een beetje over als "wij hebben geen idee, blijf maar wachten", hoe kan een groot bedrijf als Vodafone geen flauw benul hebben wanneer de producten weer bevoorraad zijn? Ondertussen gaat het nieuwe abonnement wel van start. Dit vind ik onacceptabel .
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
boterkoek schreef:
Een indicatie over de levertijd is ook niet bekend.

Het komt een beetje over als "wij hebben geen idee, blijf maar wachten", hoe kan een groot bedrijf als Vodafone geen flauw benul hebben wanneer de producten weer bevoorraad zijn?
Ik snap dat dat een beetje vreemd overkomt. De waarheid ligt een beetje in het midden. Enerzijds weten we echt niet wanneer een nieuwe voorraad toestellen precies binnenkomt. De fabrikant probeert die natuurlijk zo snel mogelijk bij ons te krijgen, maar ook aan hun kant kunnen er veel redenen zijn waarom het langer duurt. Denk bijvoorbeeld iPhone 5 😉
Anderzijds is het zo dat klanten over het algemeen juist extra boos worden als we een indicatie geven en die vervolgens, om wat voor reden dan ook, niet halen. Daarom zijn we altijd heel voorzichtig met het geven van data.

Het is netter en eerlijker om te zeggen "we weten het niet maar zodra we het wel weten geven we bericht" dan om maar een ( gerichte) gok te doen omdat dat wenselijk is, en die datum dan niet te halen toch?
boterkoek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had gisteren een van uw collega's aan de lijn, ze heeft mij volgende week beloofd. We gaan het afwachten.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
boterkoek schreef:
Ik had gisteren een van uw collega's aan de lijn, ze heeft mij volgende week beloofd. We gaan het afwachten.
Heey Boterkoek, laten we het even afwachten 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic