Elkeheuvel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht geinformeerd

Beste vodafone,
 
Ik ga binnenkort op stage naar Tanzania, daarvoor wilde ik eerst mijn abonnement tijdelijk laten bevriezen. Er is mij eerst verteld dat dit 1 keer kan tijdens je abonnement en vervolgens werd mij door een andere collega verteld dat het meerdere malen kon. na 10 telefoontjes met jullie te hebben gepleegt is dit uiteindelijk opgelost en heb ik via een mail gekregen dat ik hem 2 keer kan bevriezen. Ik ben tijdens deze telefoontjes ook steeds gevraagt of mijn kortingen die lopen bij mijn abonnement ook door zouden gaan als ik weer terug zou zijn in nederland en mijn abonnement weer ontdooit is. Er is mij verteld dat dit zo is. Ik heb dit nog even nagevraagt in een vodafone winkel (helmond) en zij vertelde mij dat deze gewoon doorliepen als ik terug zou komen van mijn stage waardoor ik dan nog een half jaar korting zou krijgen. Nou heb ik vandaag nog een keer gebelt en dit zelfde verhaal werd mij verteld. Dus ik wil het formulier van jullie invullen om het te laten bevriezen en daaruit blijkt dat mijn korting komt te vervallen.
HOEZO ZIJN JULLIE MEDEWERKERS ZO SLECHT GEINFORMEERD OVER DEZE REGELS!!!!
 
Echt heel kut dat ik door jullie steeds verkeerd word geinformeerd! Het is niet voor niks dat ik jullie bel, ik wil dan ook de juiste informatie krijgen en niet dat achteraf ,als ik denk dat ik alles goed geregeld heb, ik erachter kom dat jullie mij een leugen vertellen!!!
 
Met vriendelijke groet,
een boze klant
Elke van den Heuvel
 
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Elkeheuvel,

Ik heet je namens Vodafone welkom om het forum en na het lezen van je bericht vind ik het zeer vervelend dat je deze ervaring hebt met Vodafone. Ik heb het voor je nagekeken en de informatie omtrent een Time Out staat ook op onze Website. Klik op de de link om deze informatie op te vragen: http://voda.fo/ne/jymju. Ook het Time Out formulier is terug te vinden op onze site. Zou je misschien kunnen aangeven met welke afdeling je hebt gesproken, ik zou dit voorval onder de aandacht kunnen brengen van mijn collega's.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic