Stijnniiee

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Iphone 15

Hallo allemaal,

 

ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb onlangs de Iphone 15 (128gb zwart) besteld icm een abonnement (overstap). Nu kreeg ik afgelopen weekend een sms voor het inplannen van een bezorgafspraak. Dat heb ik gedaan en de afspraak was vandaag. Vervolgens heb ik een sms ontvangen dat de bezorger onderweg was en hij er om een bepaalde tijd zou zijn. Nu 1 minuut voor de tijd kreeg ik een sms dat de bestelling was geannuleerd omdat de pin transactie niet was voldaan. Maar de bezorger is niet eens langs mijn deur geweest. Nu heb ik voornomen dat die pin transactie een pin transactie voor 1 cent is om te bevestigen dat ik het ben. 

Voor dit heb ik een vrije dag moeten nemen, om vervolgens niets binnen te krijgen, met een reden dat totaal niet waar is.

 

nu heb ik opnieuw een afspraak ingepland voor morgen en moet ik nu weer een halve dag vrij nemen. Kan ik nu wel verwachten dat hij langs komt? Anders annuleer ik de gehele bestelling en stap ik niet meer over naar Vodafone.

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Stijnniiee, goedemorgen en welkom hier!

Ik snap dat je hier ontzettend van baalt! Als ik je bestelling erbij pak, dan zie ik dat er een bestelling is gedaan i.c.m de iPhone 15 128 GB, Black i.c.m nummerbehoud. Wat betreft de levering van gisteren. Ik zal deze feedback ook doorzetten naar Dynalogic. Zij verzorgen namelijk de levering van het toestel. Je kunt zelf ook altijd nog een klacht bij hen indienen, zodat de betreffende chauffeur hierop kan worden aangesproken. 

Op basis van de Track en Trace zie ik dat de levering vandaag tussen 15:00-18:00 zal plaatsvinden. Ik ga er vanuit dat deze levering ook zal doorgaan zoals het hoort. 

Alvast veel plezier toegewenst met jouw nieuwe toestel en per SMS houden we je verder op de hoogte omtrent de status van nummerbehoud 🙂

Stijnniiee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankuwel voor uw reactie.

 

Vandaag weer niets binnen gehad. Met weer een slap excuus dat er weer iets kappot is. Weer een vrije dag verkloot, kost mij ondertussen meer geld dan bij een concurrent van jullie zitten.

 

Klantenservice is niet bereikbaar, sta nu al 1 uur in de wacht.

 

Misschien moeten jullie eens na gaan met wie jullie in zee gaan als koerier.

Stijnniiee
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag 3e poging gehad. Nu zijn ze voor het eerst aan de deur geweest. Dus ik had even goede hoop. Is dat apparaat stuk en krijg ik het alsnog niet mee. 

ik ben er klaar mee. Ik heb mijn overstap en bestelling geannuleerd. Ik vind het belachelijk hoe ermee is omgegaan en hoe weinig er eigenlijk geholpen word wanneer je met de klantenservice belt. Ik had beter verwacht van Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic