Dag Cecilia, op 16 juni heb ik via telesales de overstap gemaakt van KPN naar Vodafone. Mijn vriendin had al Vodafone en een red together abonnement zou voordeliger zijn. Aangezien ik de duurste gebruiker ben zou ik hoofdgebruiker zijn en mijn vriendin de extra, beiden met een toestel krediet! Haar abonnement is toen alvast omgezet naar extra, zij kreeg in de tussentijd data van jullie totdat mijn abonnement actief zou worden en vanaf mijn overstap zou zij als extra gebruiker uit mijn databundel gebruiken. Zij heeft tweemaal gebruik gemaakt van extra data toewijzing door jullie en op 17 juli, toen mijn Vodafone actief werd, had zij wederom geen data. Ik heb daarop gebeld en mij is toen verteld dat ik haar toestel moest afbetalen zodat het contract kon worden overgenomen. Dat is nooit gemeld door telesales en inmiddels probeer ik al drie maanden hier met jullie in contact over te komen, zonder enig resultaat. Ik heb een winkel bezocht en zij heeft het contactformulier ingevuld met mijn klacht, maar die is ‘verdwenen’ want in mijn bevestigingsmail staat een case nummer en dat is niet bekend bij jullie. Telefonisch is er uiteindelijk een klacht ingediend bij de afdeling Complaints, maar de case is al 7x bekeken zonder dat iemand het oppakt. Ik ben al sinds 17 juli hier mee bezig en de service en de communicatie van Vodafone is werkelijk ongekend slecht! Ik heb geen fout gemaakt, dat hebben jullie gedaan, mijn vriendin is extra gebruiker geweest zonder hoofdgebruiker en nu is haar abonnement omgezet naar een standaard M en moet zij €100,- betalen voor de eerste factuur. Dat is echter een gevolg van de fout die jullie hebben gemaakt en verwacht dan ook volledig gecompenseerd te worden. Ik begrijp niet dat Vodafone, zo groot als de organisatie is, zo’n slechte service organisatie heeft en het is ronduit walgelijk hoe jullie omgaan met escalaties. Ik wordt alleen maar doorverwezen naar het contactformulier op de site (die dus niet beantwoord wordt) en zelfs een fysieke winkel kan niks betekenen. Onvoorstelbaar!