Richard2023

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan er iemand binnen de organisatie na 3 maanden wel antwoord geven en service verlenen?

Ik probeer al sinds juli hulp te krijgen en heb tot op heden geen enkele vorm van service mogen ervaren. 

Is er iemand in de organisatie die contact zou kunnen opnemen en mijn klacht serieus kan behandelen?

 

ik ben echt zo verschrikkelijk onder de indruk van de vreselijke kwaliteit van jullie organisatie en ik heb dit werkelijk nog nooit in mijn leven meegemaakt. 

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Richard2023, welkom hier!

Wat naar om te lezen dat je al zo lang probeert om hulp te krijgen en dit tot op heden allesbehalve geslaagd is. ik durf je niet te garanderen of ik via de Community direct een hapklare oplossing heb, maar wel neem ik graag een kijkje voor je. Kun je mij vertellen wat er precies aan de hand is? En wil je jouw Community profiel ook aanvullen met je persoonlijke gegevens? 

Richard2023
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Cecilia, op 16 juni heb ik via telesales de overstap gemaakt van KPN naar Vodafone. Mijn vriendin had al Vodafone en een red together abonnement zou voordeliger zijn. Aangezien ik de duurste gebruiker ben zou ik hoofdgebruiker zijn en mijn vriendin de extra, beiden met een toestel krediet! Haar abonnement is toen alvast omgezet naar extra, zij kreeg in de tussentijd data van jullie totdat mijn abonnement actief zou worden en vanaf mijn overstap zou zij als extra gebruiker uit mijn databundel gebruiken. Zij heeft tweemaal gebruik gemaakt van extra data toewijzing door jullie en op 17 juli, toen mijn Vodafone actief werd, had zij wederom geen data. Ik heb daarop gebeld en mij is toen verteld dat ik haar toestel moest afbetalen zodat het contract kon worden overgenomen. Dat is nooit gemeld door telesales en inmiddels probeer ik al drie maanden hier met jullie in contact over te komen, zonder enig resultaat. Ik heb een winkel bezocht en zij heeft het contactformulier ingevuld met mijn klacht, maar die is ‘verdwenen’ want in mijn bevestigingsmail staat een case nummer en dat is niet bekend bij jullie. Telefonisch is er uiteindelijk een klacht ingediend bij de afdeling Complaints, maar de case is al 7x bekeken zonder dat iemand het oppakt. Ik ben al sinds 17 juli hier mee bezig en de service en de communicatie van Vodafone is werkelijk ongekend slecht! Ik heb geen fout gemaakt, dat hebben jullie gedaan, mijn vriendin is extra gebruiker geweest zonder hoofdgebruiker en nu is haar abonnement omgezet naar een standaard M en moet zij €100,- betalen voor de eerste factuur. Dat is echter een gevolg van de fout die jullie hebben gemaakt en verwacht dan ook volledig gecompenseerd te worden. Ik begrijp niet dat Vodafone, zo groot als de organisatie is, zo’n slechte service organisatie heeft en het is ronduit walgelijk hoe jullie omgaan met escalaties. Ik wordt alleen maar doorverwezen naar het contactformulier op de site (die dus niet beantwoord wordt) en zelfs een fysieke winkel kan niks betekenen. Onvoorstelbaar!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Richard2023 Deze situatie verdient zeker niet de schoonheidsprijs. In ieder geval bedankt voor de extra context en het aanvullen van de informatie. Helaas is dit iets wat ik via de Community of een medewerker van de klantenservice niet kan oplossen. Om die reden is er dus ook een case aangemaakt naar klachten. Als ik de case bekijk, dan zie ik dat ze je gisteren hebben proberen te bellen met een voorstel/plan maar helaas niet hebben kunnen bereiken. Ik heb verzocht nogmaals te bellen en bij geen gehoor dan via de e-mail even iets te sturen (indien mogelijk). 

Op de achtergrond houd ik de situatie voor je in de gaten en ik heb de situatie ook intern doorgezet in de hoop dat dit misschien nog op een andere manier aangevlogen/versneld kan worden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Richard2023 

Zoals aangegeven heb ik de afdeling klachten verzocht om nogmaals contact met je op te nemen en bij geen gehoor iets aan je te laten weten per e-mail. Klopt het dat je inmiddels bericht van hen hebt ontvangen? Ik hoor het graag, want dan weet ik dat het proces inmiddels loopt en zij dit verder met je gaan afhandelen 🙂

Richard2023
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Cecilia,

ik heb vorige week gehoord dat ik eind van die week of uiterlijk begin deze week iets zou horen. Ik heb zelf iedere dag contact opgenomen, vanuit Vodafone bleef het namelijk akelig stil. Inmiddels heb ik gistermiddag 16:40 zelf contact kunnen leggen met iemand van Vodafone afdeling complaints, die zou ‘s middags al gemaild hebben, maar die mail is nergens te bekennen. Echter, na dat telefonisch contact gehad te hebben is mij toegezegd dat vandaag 27 sept 2023 om 10:00 gebeld ga worden en er een oplossing wordt geboden. Verder worden we gecompenseerd voor de kosten die wij hebben moeten maken die voortvloeiden uit dit probleem. Ik hoop dat Vodafone niet alleen de onterechte kosten vergoed, maar dat er nog een gebaar volgt om blijk te geven dat jullie snappen dat deze situatie absoluut geen schoonheidsprijs verdient. Ik ben benieuwd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic