Hoi
Tojke Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Over dit soort dingen zijn er al veel topics over geopend.
Maar hier nog wat info: Het lijkt erop dat je een betaalde dienst actief hebt. De aanmelding kan onbewust gedaan zijn. Gelukkig kun je de dienst stopzetten via
https://t.co/nLNt5jRTF6.
Daar heb je ook de mogelijkheid om al dit soort diensten te blokkeren om kosten in de toekomst te voorkomen. Je hebt de mogelijkheid om een onderzoek aan te vragen bij de Vodafone specialisten. Zij gaan de situatie onderzoeken en hopelijk de kosten voor je vergoeden. Gebruik deze link
https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten', dan onder 'Werkt het niet?' om zo via My Vodafone de Vodafone specialisten een bericht te sturen.
Via de community kan niemand je helpen wegens privacy redenen. Meer info op deze Community vinden, zoek eens op health. Daar zijn ook al veel vragen over geweest.