Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,164Oplossingen
  • 1,566Discussies
  • 75.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Smartpass of Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Ik nam eerst SmartPass maar omdat ik een NFC-chip in mijn LG G2 heb, liet ik ook een NFC-sim in mijn toestel zetten. Kan ik nu de SmartPass-sticker vewijderen en dien ik nog verdere administratieve st...

RichieBoy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis bellen/sms in Europa bij T-Mobile Alleen-lezen Onopgelost

Volgens mij hoort deze topic hier. T-Mobile is geweldig in het nieuws gekomen met de mogelijkheid om te bellen en sms'en in Europa vanuit je eigen bundel. Dus zonder extra woeker tarieven. Is Vodafone...

Bericht dat ik hoor als ik ga bellen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik merk dat als ik bellen ga, ik voordat ik verbonden word eerst een voicebericht te horen krijg dat me vertelt hoeveel minuten ik nog heb. Dat vind ik storend. Mijn vraag is: kan dat ook uit? Bov...

lenze door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen notificatie overschrijden datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo VodafoneIk ben deze week in de VS en kreeg een sms met de vraag om contact op te nemen. Zondag iemand van klantenservice gesproken en nu blijk ik 600 euro buiten mijn databundel te hebben gebrui...

jasper_e door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gewiste contacten terugzetten na wissen in Mobile protect Alleen-lezen Opgelost

Kunnen mijn contacten teruggezet worden na wissen via Mobile Protect?Ik heb een nieuwe telefoon en heb van mijn oude telefoon alle gegevens gewist zonder dat de simkaart in dat toestel zat. Ik ging er...

Christje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy s4 valt uit Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen. Sinds gisteren valt mijn samsung galaxy s4 steeds uit. Dit gebeurt wanneer ik op het vergrendel knopje druk. Heeft iemand dit ook gehad?

voicemail buitenland Alleen-lezen Opgelost

Wil graag voicemail afluisteren vanuit Rusland.Op de site staat dan ik een sms ontvang met een pincode.Wat moet ik doen om deze pincode te ontvangen?Op dit moment ben ik in Rusland.

goes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe gsm note4 styles Alleen-lezen Opgelost

De styles pen werkt niet of moet ik bij de instellingen iets veranderen?Verder vind ik het een super toestel.

foutief sms nummer in spam gezet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een verkeerd nummer toegevoegd aan spam berichten bij de sms berichten. Hoe maak ik dit ongedaan?

ConnyR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Xperia Z2 ondersteuning Alleen-lezen Opgelost

Wanneer kan ik verwachten dat de sony Xperia Z2 ondersteund gaat worden. Volgens de site wordt de Z1 wel al ondersteund, deze heb ik ook in mijn bezit maar wallet app is uit updates app verwijderd, du...

Buitenland Producten Alleen-lezen Onopgelost

In de Vodafone app bij buitenland->instellingen buitenland->gebruik in het buitenland kan je een alternatieve buitenland provider configureren. Nu ga ik binnenkort op vakantie, maar ik heb geen idee h...

mike3009 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe komt alles-in-1-op-reis op de factuur? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de alles-in-1-op-reis-blox aan staan en heb in het buitenland geinternet en gesmst. Ik zou nu verwachten dat er op de factuur iets komt te staan als 12 dagen alles-in-1-op-reis. Er staan echter...

kaleman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarschuwing: Android schermvergrendeling instellen bij gebruik Mobile Protect Alleen-lezen Onopgelost

Onderstaande informatie is bedoeld voor Mobile Protect gebruikers met een Android toestel. Met Vodafone Mobile Protect kun je je toestel vinden, vergrendelen en wissen vanaf je pc. Om de werking van d...

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

BlackBerry Z10 informatie en vragen Alleen-lezen Opgelost

ik heb al even een blackbery z10 van een op andere dag kan geen bbm meer versturen wel ontvangen maar niks gaat weg voor bericht wat verstuur komt een vinkje te staan maar voor de rest gebeurt er niks...

spookie door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Mini 2 en SMSjes kopiëren naar simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Samsung Mini2 (S6500D) met Androd 2.3.6 en ik ga straks over op een ander toestel, hoogstwaarschijnlijk ook een Samsung maar dan met Android 4.?.Ik wil mijn SMSjes bewaren op mijn simkaart ...

Ruan door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

galaxy s1 plus foto maken via facebook Alleen-lezen Opgelost

Ouder toestel ...maar als ik dit niet oplos wilt mijn dochter mijn samsung s3 Zij heeft na diefstal iphone een ouder toestel van mij. Nu is zij jong en maakt veel gebruik van facebook . alleen op de g...

rinie1960 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

KLACHT: data-tegoed geen juiste weergave Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,Op 19-04-2014 jl. heb ik contact gezocht met de Vodafone klantenservice via Facebook. Hierin heb ik mijn probleem uitgelegd, te weten: Ik heb een abonnement bij jullie en sinds de updat...

Nieuw toestel met oude simkaart. Maar krijg je dan ook bonussen Alleen-lezen Onopgelost

Voor mijn vrouw wil ik een nieuwe prepaidtelefoon bestellen. Bij de aanbiedingen staat dat je €5,- krijgt voor het registreren en €5,- extra bonus bij opwaarderen. Maar mijn vrouw heeft al een vodafon...

Mcnilis door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vragen over Buurlanden Blox voor RED39 abonnees Alleen-lezen Opgelost

In het tekstje over de Buurlanden Blox staat dat ik daarmee vanuit Duitsland of België tegen hetzelfde standaard tarief bel als in Nederland. Ik heb drie vragen over wat telefoontjes mij gaan kosten a...

gvderard door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

oordopjes samsung Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaal,Vorig jaar heb een telefoon gehad van me vader bij vodafone met oordopjes erbij en zijn na een jaar gebruiken zomaar kapot gegaan heb ik nog garantie hierop? En anders hoe duur zijn die o...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen