Maartje,
Ik heb precies hetzelfde. Ik ga naar Toegangspunten, druk op het plusje bovenaan en krijg dan een kleine pop-up met het bericht 'Instellingen is gestopt' en kan dan alleen op OK drukken. (Terwijl ik daar natuurlijk helemaal niet OK mee ben)
Instellingen stopt niet echt, ik blijf op hetzelfde scherm, maar kom dus niet verder.
Het ziet er gewoon naar uit dat na de update van Samsung, de Vodafone verificatie berichten voor Internet en MMS niet goed zijn gegaan. De Internet verificatie dan, MMS is wel gelukt want die staat er weer in.
Is het mogelijk dat Vodafone het verificatie bericht checkt en hier een nieuwe van kan sturen die wel werkt? Of moet Samsung een nieuwe update sturen?
Ik wil ook niet resetten naar Fabrieksinstellingen want ik heb teveel vanwege een fout die niet bij de gebruiker ligt. Toestel werkt verder namelijk prima. (heb ook al contact met je collega's via de fb messenger, maar zocht hier ook nog voor mensen met oplossingen :))
Gr. Colin
UPDATE: Het werkt. heb het MMS toegangspunt aangepast in de naam Vodafone live! en het Type op Default gezet en nu heb ik weer internet. MMS doet het dan vast niet meer, maar dat merken ze alleen nog in de middeleeuwen 😉