Marian van den

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leentoestel

Ik heb vanochtend in een winkel mijn telefoon voor reparatie weg gebracht.. en kreeg geen leen toestel...
waarom niet? terwijl ik met het afsluiten van mijn verzekering juist voor een vervangend toestel heb geregeld omdat mijn telefoon ook werkgerelateerd was en ik zelfs op de werkplek een leen toestel kreeg zolang mijn eigen telefoon weg is voor reparatie en we die weer omrolen als de mijne gerepareerd is? hoe kan dit? ik snap dat niet.. dan heeft die hele verzekering toch geen zin?

graag hoor ik waar t probleem zit!
mvgr.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Marian van den Boogaard ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik snap overigens niet dat ze je in de winkel dan niet goed voorlichten en/of uitleg geven waarom je geen leentoestel krijgt. Wat hebben ze daar aan je laten weten?

Op de website van Vodafone lees ik dat je je extra moet verzekeren voor een leentoestel. Dit kost 2,54 euro per maand en dan heb je recht op deze. Heb jij deze verzekering wel extra afgesloten? Zie deze pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

Via deze pagina helpt Vodafone je door een menu voor het verkrijgen van een leentoestel:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Wellicht dat een van deze webpagina's je verder kunnen helpen.
Marian van den
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste energieboy..

Heb een verzekering afgesloten destijds en men vertelden mij dat als ik op mn werk was en mn telefoon kapot ging ik verzekerd was dat ze m op mn werkplek kwamen omruilen met een leen toestel en dat als mijn telefoon weer gemaakt is de boel weer terug geruild word.
omdat mn telefoon werk gerelateerd en prive is kan ik niet zonder... daarom die verzekering afgesloten voor een vervangend toestel bij schade aan de mijne... snap er dan dus niks van.... maar ben verder aan tk uitpluizen en spitten hoe dat zit...
dank voor uw antwoord!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je deze hebt afgesloten en je moet er ook extra voor betalen dan heb je er recht op.
Dan zou ik de tweede regel nog eens doornemen, die helpt je verder hoe je een leentoestel kan krijgen.

Anders toch even terug gaan naar de winkel waar je heb zojuist hebt weggebracht en daar kijken wat te doen. Volgens mij is het de site volgen en krijg je zo een leentoestel. Men spreekt hier alleen over toestel ophalen en wegbrengen hebben ze het niet over. Daarom denk ik dat je beter terug kan gaan naar de winkel.

Anders kan ik je alleen nog verwijzen naar de klantenservice van Vodafone om te bellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Marian van den Boogaard

Ik kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie is en dat je een leentoestel (vervangend toestel service) wilt.

Om gebruik te maken van vervangend toestel service, dien je te bellen met 045 750 15 15 ( van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot en met 17:00 uur).
Zij maken met jou een afspraak wanneer zij het defecte toestel komen halen en het leentoestel komen brengen.
Dit kan helaas niet via de winkel.
Marian van den
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels is alles opgelost na heel veel gedoe...
Heb een leen toestel inmiddels waar ik recht op heb via dynalogic! In de winkel had men mij moeten vertellen dat ik zelf moest bellen met dynalogic en niet in de winkel achter moest laten.. Daarnaast vertelden ze mij in de winkel dat mij telefoon uit de winkel weg was inmiddels op weg naar reparatie.. ook vertelden ze vanuit de winkel dat tegen een collega van t hoofdkantoor terwijl dat helemaal niet zo was.. klantenservice belden mij dat mijn telefoon gewoon in de winkel lag nog en ik m daar kon ophalen en opnieuw de procedure kon volgen voor een leen toestel.... ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.. van klntenservice ben ik uiteindelijk goed en netjes geholpen en heb een goede compensatie gekregen voor alle onnodige ellende die ik uiteindelijk had en niet was als men in de winkel hun werk goed en juist had gedaan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic