TheRaptor

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Landscape mode myVodafone app

Ik ben sinds 3 weken klant bij Vodafone. Wat ik bij de iPad versie van de myVodafone app mis is landscape mode. Staat dit op de planning om toe te voegen in de app?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TheRaptor bedankt voor je feedback. Heb je de feedback al doorgezet via de app? Dat kan rechtsboven via het vraagteken. Druk daarna op 'Feedback' en vermeld gerust al je gewenste toevoegingen. Het kan dan uit bij de beheerders van de app. Hoe vaker iets door onze klanten gevraagd wordt hoe meer prioriteit een dergelijk verzoek zal krijgen. 😉

Energieboy Bedankt voor je antwoorden 🙂 Mocht je het ook missen, vul dan vooral ook de feedback in. Daarvoor is het bedoeld! 🙂

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi TheRaptor
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Leuke vraag en ik heb geen idee of ze dit op de planning hebben. Vaak is het zo dat als een app werkt dan laten ze het bij voor wat het is en de app zal ook gemaakt zijn voor een mobiel en tablet en dan zit dat er niet in. Maar goed, ik heb er zelf nog niet aan gedacht en wie weet kunnen ze er wat mee.

Er komen moderatoren langs die je bericht oppakken en die geven je dan ook wel antwoord.
Alvast bedankt en een mooie zonnige dag gewenst 🙂
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Deze gedachtegang vind ik jammer. De gedachtegang zou moeten zijn om zoveel mogelijk nuttige functionalitiet waar gebruikers behoefte aan hebben aan de app toe te voegen. Een ander voorbeeld is dat ik inloggen met touch id mis. Dit is stukje beveiliging zodat als je smartphone gestolen is en ze weten je pincode ze niet in de app kunnen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik weet niet of het daar aan ligt, zei ook maar iets in de lucht. Echte antwoord weet Vodafone. Maar dat je een pincode (touche id of face id) mist, daar geef ik je helemaal gelijk in. Dat mis ik ook!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TheRaptor bedankt voor je feedback. Heb je de feedback al doorgezet via de app? Dat kan rechtsboven via het vraagteken. Druk daarna op 'Feedback' en vermeld gerust al je gewenste toevoegingen. Het kan dan uit bij de beheerders van de app. Hoe vaker iets door onze klanten gevraagd wordt hoe meer prioriteit een dergelijk verzoek zal krijgen. 😉

Energieboy Bedankt voor je antwoorden 🙂 Mocht je het ook missen, vul dan vooral ook de feedback in. Daarvoor is het bedoeld! 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Goed plan Marc-, wist niet dat dit daar zat. Ga ik zeker ook even melden ??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Energieboy Zo leer je elke dag weer iets 🙂 Bedankt voor het melden!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Gisterenavond gelijk gedaan 🙂
Erg handig!
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Kijk blijkbaar heeft mijn topic geholpen. Sinds de update van vandaag heeft de myVodafone app ondersteuning voor Touch ID. Het werkt als een trein. Nu nog landscape mode voor de iPad.

En zelf maar dat is meer een persoonlijke voorkeur zou ik de interface van de app veranderen. Ik vind de manier hoe KPN en Telfort haar app heeft vormgegeven kwa interface duidelijk en overzichtelijk. Maar het is meer een persoonlijke voorkeur. Andere gebruikers zullen de huidige interface als prettig ervaren.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
TheRaptor wrote:
Kijk blijkbaar heeft mijn topic geholpen. Sinds de update van vandaag heeft de myVodafone app ondersteuning voor Touch ID. Het werkt als een trein. Nu nog landscape mode voor de iPad.

En zelf maar dat is meer een persoonlijke voorkeur zou ik de interface van de app veranderen. Ik vind de manier hoe KPN en Telfort haar app heeft vormgegeven kwa interface duidelijk en overzichtelijk. Maar het is meer een persoonlijke voorkeur. Andere gebruikers zullen de huidige interface als prettig ervaren.

Jaja, ik zag het ook.
Echt top dat je het hier hebt geschreven en je ziet het, ze luisteren toch wel bij Vodafone ??
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Vodafone Modaratoren De ontwikkelaars van de app zijn in mijn ogen iets heel belangrijks vergeten bij het implementeren van Touch ID. Stel je voor dat Touch ID op dat moment niet werkt om wat voor rede dan ook, kun je niet gebruik maken van de app. Daarom lijkt het mij handig om als je Touch ID aanzet je verplicht een pincode moet instellen. Dan kun je als Touch ID niet werkt altijd met behulp van je pincode in de app komen. Dat is nu niet het geval mocht Touch ID niet werken.

Willen jullie dit aan de ontwikkelaars doorgeven? En als we toch bezig zijn, ik denk dat iPhone X gebruikers heel blij zullen zijn als ze met Face ID kunnen inloggen:)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Of we zover gaan met Face ID inloggen, durf ik niet te zeggen! Maar ik zal het intern doorzetten. Mochten jullie nog meer punten weten dan horen we het natuurlijk graag!
In de app kun je op het vraagteken klikken en dan rechts op feedback. Zouden jullie dit daar ook willen aankaarten? Hoe vaker iets gemeld wordt, hoe sneller er na gekeken wordt!
TheRaptor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik heb begrepen dat Vodafone innovatief wilt blijven kijken naar alle ontwikkelingen in de markt en als het om de app gaat de app zo goed mogelijk wilt beveiligen. Inloggen met Face ID is veilig en een beveiliging die heel moeilijk te omzeilen is als je iDevice in verkeerde handen is gevallen. Ik zou erg verbaasd zijn als inloggen met Face ID niet toegevoegd word in de app. Dan ben ik ook benieuwd wat de ambities zijn van Vodafone om de app uit te breiden met mogelijkheden en beveiligen. De komende jaren worden er iPhones gepresenteerd met Face ID. Eigenlijk kun je hier niet om heen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Snap ik en ik neem aan dat mijn collega's die hierover gaan er zeker naar kijken! Maar alleen ik durf je niet toe te zeggen of dit er gaat komen of niet 😛
Ik ben natuurlijk wel een voorstander ervan om alles zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Ik zou dan ook zeggen, kaart het aan ook via de feedback knop.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic