Marijkee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg geen verbinding met het netwerk

Hallo,
 
Vanaf vandaag is mijn abonnement bij vodafone ingegaan. Ik heb mijn nummer hierbij behouden. Nu is alleen het probleem dat ik helemaal geen verbinding kan krijgen met het netwerk. Ik kan dus helemaal niks, niet bellen, smsen internetten, terwijl ik daar wel gewoon voor betaal. Ik heb van mijn vorige provider (Rabo mobiel) wel een mailtje gehad dat mijn nummer succesvol over is gezet en gister heb ik van vodafone (1200) een sms gehad waarin staat dat 09-09-2011 de overstap van mijn nummer naar vodafone plaatsvindt. Toch staat er op mijn nieuwe telefoon (Samsung galaxy ace) dat ik alleen gebruik kan maken van noodoproepen en dat er geen netwerk beschikbaar is. Ik heb echt geen idee wat ik hieraan kan doen. Het zou heel erg fijn zijn als iemand de oplossing zou weten. Alvast bedankt..
2 Reacties 2
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Marijkee,

Kun jij met een andere telefoon even bellen met 0654500110? dan kunnen onze collega's van de klantenservice jou helpen mocht het probleem nog actief zijn.

Groetjes,
Roy
babs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit probleem zit ik al lang mee
peddel vaak tussen nederland en belgie en mijn tel. springt nooit uit zichzelf over moet ik handmatig doen 
denk ik er niet aan dan kan niemand mij berijken  en kan ik alleen het nood nr. bellen
ben al bij vodafone geweest opnieuw ingesteld uren moeten wachten eer ik aan de beurt was.
ben in belgie en heb weer hetzelfde probleem 
word er doodziek van of hij blijft op proximus staan of vodafone
groetjes babs
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic