Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Hyves Fout Melding Alleen-lezen Onopgelost

steeds als ik hyves laad krijg ik onder in de pagina fouten op de pagina staan kan dan ook verder niks met die pagina van hyes heb hyves al gemailt maar probleem ligt niet bij hun maar waarschijnlijk ...

Mail Instellingen Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik worstel al de hele dag met het instellen van internet mail. Het gaat om het ontvangen van mail van een account van planet en het versturen via Vodafone. Het lukt wel om de ontvangst voor elk...

Internet Buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een vraagje over het internet in het buitenland. Ik heb een desire en als ik alles toch uitzet in het buitenland dus wifi, gps en 3g dan heb ik toch geen probleem met dat ik een torenhoge reken...

Databundel Terugschroefd Alleen-lezen Onopgelost

Vrienden .. vind het zelf jammer dat onbeperkt internetten is teruggebracht naar 2 bundels .. zelf heb ik Denk ik niet genoeg aan 1gb .. azijn jullie ervaringen ?

Nokia 6303C Meld Bij Aanzetten: Contact Service Alleen-lezen Onopgelost

Kon op 1 of andere manier niet meer op t Vodafone Live portal komen en na heel wat te hebben geprobeerd en verneukt blijkbaar, krijg ik mn toestel nu helemaal niet meer aan.. krijg een korte melding: ...

Datalimiet Mobiel Internet Alleen-lezen Onopgelost

Vrienden Ik vind het heel jammer dat we nu een datalimiet krijgen voor mobielinternet ... ik weet niet of 1gb wel genoeg is .. wat vinden jullie ...?

Niet Meer Onbeperkt Internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al jaren bij vodafone ... en altijd vroeger naar tevredenheid .. maar ik ben toch nu teleurgesteld ..eerst de froyo update die er nog niet is... dan de 360 update die als firmware wordt aangebo...

Quickgps Download Tomtom Op Tytn 2 Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren heb ik de HTC Tytn II en heb ik er ook Navigator 6 van Tomtom op zitten.Gebruik mijn mobieltje niet veel en bijna niet om te internetten.Soms even een buienradar raadplegen.Als ik een autorit...

Sim Only Abonnement Zonder Toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds januari een sim only abonnement voor 2 jar afgesloten.zonder telefoon is dit.Nu zou ik graag weer een nieuwe telefoon willen hebben en dan graag een Black berry maar kan ik tussen d...

Snelheid Mobiel Extra Alleen-lezen Onopgelost

hallo had een prepai vodafon mobile connect , ( waarbij de snelheid ca 2mb was ) maar waar je maar 400mb had , ben ik over gestapt op een abbo breedband extra , met de verwachte snelheid 28,8 mb.na ei...

Snelheid Modem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Wie heeft voor mij een antwoord, ik heb enige tijd geleden mijn ab voor breedband mobiel internet op mijn laptop laten verhogen naar een gebruik van 2 gig en een snelheid van 14,4 mb p/s. voorhe...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen