Ossiemant

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten verlenging hoger dan nieuw abonnement

Ik zit enorm in mijn maag met het volgende.  Ik mag vanaf gisteren eindelijk verlengen. Fijn! Ik kijk al een paar weken goed om me heen wat de mogelijkheden zijn en welk toestel ik eventueel wil. Genoeg opties, dus ik was benieuwd naar mijn aanbieding.

ik kijk net naar mijn online "aanbieding" en ik ben zeer verbaasd en vooral ook vreselijk boos en teleurgesteld. Bij het afsluiten van een nieuw abonnement kan ik een gratis samsung galaxy note II krijgen. Bij de "aanbieding" van hetzelfde toestel en hetzelfde abonnement betaal ik ineens 129 euro voor het toestel.

ik ben werkelijk beledigd. Dit is geen aanbieding, maar een poging om mij, trouwe vodafone klant, weg te jagen.

ik zou erg graag een echte aanbieding ontvangen, waaruit blijkt dat vodafone het enorm waardeert dat ik al jaren meer betaal voor mijn abonnement dan ik verbruik.

ik hoop snel een betere aanbieding te krijgen, anders toch maar kpn...
3 Reacties 3
denny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook zwaar teleurgesteld na twee jaar strijd en jaren klant te zijn heb ik gewoon geen ontvagst thuis en word van alles beloofd en komt maar geen oplossing zowel de 3g versterker die het laat afweten en een maand tarief mindering ook niet weer bellen enlaat de gene bellen die u gesproken heeft moet nog bellen zeker ook geen ontvagst maar heb alles opgeschreven en ga er zeker mee naar kassa of zoiets wand ben nu aardig over de kook
pjotr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal mee eens. Ook ik ben/was een trouwe Vodafone klant maar dit wordt op geen enkele wijze beloond. Raar hoor, beetje te hoog in de bol.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Goedemorgen Ossiemant,

Het is begrijpelijk dat je je ondergewaardeerd voelt omdat jij een minder interessante aanbieding hebt gekregen dan iemand die nog geen klant is bij Vodafone. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn!

Ik wil je dan ook vragen om vandaag nog met onze telefonische klantenservice contact op te nemen (via 1201) en dan te vragen of je doorverbonden kunt worden met de afdeling Loyalty.
Wellicht kunnen zij je een betere aanbieding dan die wat je nu hebt gekregen. Ik hoop dat je begrijpt dat ik geen toezegging kan doen, maar verwacht wel dat zij er alles aan zullen doen jou als klant te behouden.

Laat ons even weten hoe het is gegaan, ok?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic