Hallo Lubbie19,
Jouw eerstvolgende Vodafone factuur zal jouw vragen volledig beantwoorden. En dan doel ik vooral op de uitgebreide factuur-specificatie in PDF-formaat. In te zien en te downloaden via de website My Vodafone. En dan kijken bij rekeningen. Dan kun je precies zien waar de verbruikskosten vandaan zijn gekomen.
Nu jij in je posting een aantal zaken hebt uitgesloten, ga ik echter uit van Content Media services.
Dit kan bewust of onbewust zijn gebeurd.
Content Media services zijn bijvoorbeeld: thema's ; wallpapers ; mp3- Ringtones ; alerts op uitslagen van voetbalwedstrijden.
Via de website van de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten kun je nagaan of jouw nul-zes-nummer (onbewust) is aangemeld voor dergelijke Content Media services.
Daar kun je je ook afmelden. En je nul-zes-nummer blokkeren voor dergelijke Content Media services. Dat geldt ook voor premium-sms-diensten (hele dure, betaalde sms-berichten met info).
Weblink:
http://www.payinfo.nl/
Maar zoals eerder vermeld kunnen jouw verbruikskosten ook een andere oorzaak hebben.
Bellen naar 0900-nummers. Bellen naar 0906-nummers. Bellen naar 0909-nummers. Bellen naar andere nummers met een bijzonder gesprekstarief. Die belminuten vallen niet binnen je maandelijkse bel-bundel.
Daar zal jouw volgende factuur een duidelijk antwoord op geven.
Kudo's zijn altijd welkom ;-]
Succes !
Netwerker