mdvreeburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten ondanks Time-out

Best Vodafone,

Ik heb sinds 1 november een time out maar er worden nog steeds kosten gerekend.
17 nov. 8,21 E en 24 dec 22,37. onder "overige kosten".

Mijn nummer is 0641148631
Machteging ID: 33409662

Kunnen jullie mij vertellen waarom ik deze kosten maak?

Groet,

Daan Vreeburb
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik vermoed dat het eerste bedrag je buiten-bundel gebruikskosten zijn van oktober. Het bedrag dat in december is afgeschreven zijn de éénmalig kosten die we in rekening brengen voor de Time-Out
LanaRadu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Best Vodafone,
Wat betekend,
"Overige Kosten" op het factuur? Ik kan dat niet begrijpen ( als 1 miljun mense betaald 2,25 euro per maand "overige kosten" dat betekent: 2.250.000,00 ) Niet slecht voor mandlijke " overige inkomen".
Ik wil graag veten wat betekend "Overige kosten" en voor wat ik betal die bedraag?

Clant van vodafone
Lana Radu

LanaRadu

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Best Vodafone,
Wat betekend,
"Overige Kosten" op het factuur? Ik kan dat niet begrijpen ( als 1 miljun mense betaald 2,25 euro per maand "overige kosten" dat betekent: 2.250.000,00 ) Niet slecht voor mandlijke " overige inkomen".
Ik wil graag veten wat betekend "Overige kosten" en voor wat ik betal die bedraag?

Clant van vodafone
Lana Radu

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @LanaRadu ,

Het kan zo zijn dat je naar en 0800 hebt gebeld waarbij je bijvoorbeeld per minuut wat centjes betaald of per gesprek. Of je hebt en betaal dienst waardoor dit bedrag staat opgeschreven of je belt naar het buitenland.

Er zijn heel wat redenen waarom je het bedrag €2,25 op je abonnement hebt staan.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hee @LanaRadu, als je via onze website inlogt op My Vodafone kun je details van je rekening nakijken. Je ziet dan precies waarvoor de kosten berekend zijn. Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd even contact opnemen met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic