esmeraldajfm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

telefoon sluit apps automatisch af

Hallo , ik heb 1dag geleden een nieuwe telefoon gehaald en meteen had ik al een probleempje ... namelijk , mijn telefoon sluitte automatisch af tot twee keer toe en hij sluit apps automatisch af.
Als ik op Facebook een artikel aan het lezen ben dan sluit hij het artikel ineens af en als ik een spelletje aan het spelen ben dan sluit hij die app ook ineens automatisch af.

Ik dacht dat ik misschien onbewust het afsluit knopje aanraakte dus daar heb ik op gelet maar dit is niet het geval.
Weet iemand misschien waardoor dit kan komen ?
Hij is echt net nieuw en ik heb em niet laten vallen en de telefoon is niet in aanraking geweest met vocht of water of ook maar iets wat de telefoon kan schaden.

Het is een samsung galaxy A3
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Esmeraldajfm,

Dat is vervelend en niet de bedoeling.
Wat je kunt proberen is checken of er een software update mogelijk via toestelinfo en checken of de apps geüpdate moeten worden. Of terug zetten naar fabriekinstellingen. Mocht dit niet werken dan raad ik je aan om er zo snel mogelijk mee terug te gaan naar de winkel

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @esmeraldajfm, leuk dat je je aangemeld hebt op het Forum 🙂 Hebben de tips van @stevied86 geholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic