Unstopable

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting over HELE contractsperiode

Hoi,

Ik wil van HI naar Vodafone overstappen (vanwege lease-constructies) maar heb een vraagje over de kortingen die jullie geven...

Doordat ik mijn belkosten kan declareren bij mijn werkgever heb ik niets aan een 'hoge' korting op 9 of 12 maanden. Ik heb zelf pas voordeel bij een korting over de gehele contractstermijn (24 mnd)

Zijn alle verkopers binnen Vodafone bevoegd om een 'maatwerk-kortingspakket' aan te bieden? Of moet ik daarvoor bij een speciale afdeling zijn?

P.s.
Ik neig naar het volgende abbo: 
Vodafone Bel+Sms+Web Vaak € 50 2 jaar met HTC One X

Ik kan maandelijks €50 aan belkosten declareren, maar gezien ik regelmatig naar België bel wil ik liever een abbo van +/- €40 zodat ik een 'buffer' heb...

Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Unstoppable, het is in zijn algemeenheid niet mogelijk om bestaande kortingen te veranderen bij een particulier abonnement te wijzigen. Het zou ook wel een hele leuke extra korting zijn natuurlijk, om een toch al leuke korting op een abonnement te verdubbelen 😉

Ik zou wel even met de klantenservice bellen om te vragen of er misschien nog mogelijkheden zijn, maar ik weet durf niet te beloven dat het bij je gekozen abonnement mogelijk is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic