busybear

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waar vind ik einddatum 2e abonnement

Ik zie bij mijn abonnement alleen de einddatum van het onlangs verlengde contract, maar kom nergens een einddatum tegen van het 2e contract.
Hoe kom ik daarachter? Vind dit erg onduidelijk, tussen beide contracten zit ongeveer een jaar verschil. Het zal toch niet zo wezen dat bij de verlenging van de ene de andere automatisch ook wordt verlengt zonder mijn toestemming??
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
busybear schreef:
Het zal toch niet zo wezen dat bij de verlenging van de ene de andere automatisch ook wordt verlengt zonder mijn toestemming??
Zeker niet. Bij beiden hoort een apart contract met een aparte einddatum. Even ervan uit gaande dat je particuliere abonnementen hebt: je kunt voor beide nummers een My Vodafone account maken. Je vindt in het hoofdaccount je online rekening voor alle nummers, maar de overige info (einddatum, verbruiksmeter, etc) in het tweede account. En mocht je er niet uitkomen, dan kun je het altijd navragen bij de klantenservice uiteraard. Maar je tweede abonnement wordt in geen geval automatisch verlengt als je je eerste abonnement verlengt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic