Umm2012

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting gemist

Beste Vodafone,

Was heel blij dat ik mijn abonnement mocht verlengen. Twee dagen na dat ik dit gedaan heb in de zelfde week kwam de winter actie en extra korting van 3 euro per maand is mij zo ontgaan. Hoop dat als trouwe klant van vodafone en ziggo toch gebruik kan maken van de 3 euro korting.

Graag wacht ik op een reactie.

Groetjes Umut
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Umm2012

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de Winter Weekend Deals. Zodra je verlengt ga je akkoord met de acties en prijzen op dat moment. Vanuit hier kan ik wegens privé redenen niet in de systemen en er verder iets in voor je betekenen.

In dit geval raad ik je aan om te bellen met mijn collega's via 1201 of via 0800-0560 (als het abonnement nog niet is omgezet). Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor. Zij kunnen op dat moment bepalen of ze je hierin nog tegemoet komen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Umm2012

Welkom op de Community!
Ik kan mij voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de Winter Weekend Deals. Zodra je verlengt ga je akkoord met de acties en prijzen op dat moment. Vanuit hier kan ik wegens privé redenen niet in de systemen en er verder iets in voor je betekenen.

In dit geval raad ik je aan om te bellen met mijn collega's via 1201 of via 0800-0560 (als het abonnement nog niet is omgezet). Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor. Zij kunnen op dat moment bepalen of ze je hierin nog tegemoet komen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's? En wat is er verder uit gekomen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen enkele terugkoppeling meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic