Peterantonissen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting Ziggo in combinatie Vodafone

Heb de afgelopen dagen via email meermaals conact gehad met de klantenservice van Vodafone over het feit dat ik geen recht heb op de korting van vijf euro als je ziggo en vodafone combineert. Er werden eerst verschillende redenen aangegeven waarom ik er geen recht op had, maar uiteindelijk was de reden dat ik een week te vroeg mijn abbonement heb afgesloten, namelijk 9 i.p.v. 16 april 2017. Ik begrijp best dat men ergens een grens trekt, maar ik had op meer coulance gerekend. Jammer.
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Dat is wel heel erg vervelend zeg. Eerst allemaal redenen moeten aan horen en dan uiteindelijk de juiste reden, je was te vroeg met aansluiten. Jammer dat Vodafone niet met je mee wil denken maar aan de andere kant kan ik het me ook wel weer voorstellen dat ze een lijn moeten trekken. Het is natuurlijk wel heel erg zuur, helemaal mee eens! Hopelijk ben je verder wel tevreden over VodafoneZiggo en bevalt verder alles zoals je wil.

Toch wel een hele fijne zonnig weekend gewenst en wie weet leest VodafoneZiggo je bericht en kunnen ze er nog iets aan doen. Laten we het hopen....
Peterantonissen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Idd zuur, zeker als je bedenkt dat ik van ziggo mobiel over ben gegaan naar vodafone
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Als je over moest stappen dan zou je contact op kunnen nemen met het nummer: 0800-0200976
Dit nummer was er om mensen te helpen met overstappen. Misschien dat je daar nog iets kan bereiken en anders zou ik je verhaal doen op de Community van Ziggo (community.ziggo.nl). Als je dus echt over moest stappen zou ik dat melden.

Nu lees ik wel op de Community van Ziggo het volgende verhaal: https://community.ziggo.nl/nieuwsberichten-148/stop-verkoop-ziggo-mobiel-vanaf-nu-alleen-nog-verkoop...

Daarin zeggen ze dat ze vanaf 18 april zijn gestopt met Ziggo Mobiel. Het is wel echt net wel en net niet. Waarschijnlijk zegt men dat je voor deze aankondiging bent overgestapt en daarom dus pech hebt. Je zou het anders nog eens kunnen vragen op de Community van Ziggo. Al hoewel ik je natuurlijk geen valse hoop wil geven. Maar proberen kan je het altijd 🙂
Peterantonissen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moest niet overstappen, heb dit zelf gedaan, wist niet eens dat ziggo mobiel stopte. Kanbhet allicht proberen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oke, dat begreep ik er niet uit. Want er was een periode dat mensen gewoon geen abonnement meer konden nemen en daarom moesten overstappen. Best lastig... Ja, je kan het altijd proberen. Als bij de een niet lukt, misschien bij de ander wel :).

En wil het niet lukken dan heb je voor jezelf toch gedaan wat je kon doen en dan maar wachten tot je contract afloopt en je weer opnieuw kan aansluiten. Het blijft altijd vervelend, ben het zeker met je eens.
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
is een grote slechte bende bij Vodafone en Ziggo,
bij bestelling vragen ze of Ziggo klant bent....en dan zie je wat je voor Extra's krijgt.
na de bestelling schijnt dat er niks van waar te zijn, ik ben al 22 jaar lkd van Vodafone....
met Vodafone gebeldt.....natuurlijk even gebabbeld.....medewerkster ook onbeschofd tegen mij.....stap nu lekker over naar een ander provider....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoe bedoel je? Waar hebben ze zich dan niet aan gehouden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic