fluxsystem

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Koppeling in CCR, geen dubbele data?

Hallo iedereen.

Ik heb sinds kort een red together abonnement, en natuurlijk ziggo op mijn huisadres.
Nu is het zo dat je natuurlijk dubbele data en 5 euro korting icm met een red abonnement.

Er is nu een koppeling gemaakt in de CCR tool en kom ik voor de voordelen in aanmerking.
Bij ziggo kan ik al uit de voordelen kiezen maar bij mijn Vodafone is er geen dubbele data te zien.

Kan dit worden opgelost?

Alvast Bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi fluxsystem
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je ontvangt vanzelf van Vodafone een sms berichtje als ook in dit systeem alles goed is gekoppeld. Zodra je dit sms berichtje hebt gehad dan krijg je de 5,- euro korting en dubbel date (als je voldoet aan de voorwaarden, wat je zelf zegt te voldoen dus dan komt dat wel goed).

Mocht het je nu te lang duren kan je via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser om te vragen of ze inzicht hebben over deze vraag. Anders kan je ook de klantenservice van Vodafone even bellen met deze vraag. Hier online kan niemand je helpen omdat dit privacy informatie is en daar kan niemand bij (zeker de klanten die je hier helpen niet) 🙂

Het gaat vast en zeker goed komen!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi fluxsystem
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je ontvangt vanzelf van Vodafone een sms berichtje als ook in dit systeem alles goed is gekoppeld. Zodra je dit sms berichtje hebt gehad dan krijg je de 5,- euro korting en dubbel date (als je voldoet aan de voorwaarden, wat je zelf zegt te voldoen dus dan komt dat wel goed).

Mocht het je nu te lang duren kan je via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser om te vragen of ze inzicht hebben over deze vraag. Anders kan je ook de klantenservice van Vodafone even bellen met deze vraag. Hier online kan niemand je helpen omdat dit privacy informatie is en daar kan niemand bij (zeker de klanten die je hier helpen niet) 🙂

Het gaat vast en zeker goed komen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic