MariskaCleef

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuwe telefoon

Hoi ben ik weer met een nieuwe vraag.

Ik heb nu een prepaid toestel en wil graag een abbonament aansluiten.
Ik ben 20 jaar, en thuis wonende.
Ik verdien 1300 in de maand en word wekelijks uitbetaald.
Wanneer ik de bkr check doe kom ik er door heen maar zodra ik het toestel wil bestellen via jullie pagina krijg ik alsnog de melding dat ik er geen recht op heb.
Ik moet met spoed een nieuw toestel hebben en wil dan ook heel graag de IPhone 8 Plus hebben.
Ik woon in Weert, Kunnen jullie misschien meegegeven wat ik het beste kan doen, en anders nakijken of ze het toestel in weert hebben liggen zodat ik daar langs kan gaan?
Gaat nu niet inverband met fulltime werk.

Met vriendelijke groet,

Mariska Cleef
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MariskaCleef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via internet is het altijd lastig om bepaalde voorwaarden anders in te zien. Waarschijnlijk kijkt het BKR toch anders naar je inkomsten dan je zelf aangeeft en dat is natuurlijk erg lastig. Waarom je geen goedkeuring krijgt weet ik natuurlijk ook niet en weet wel dat als je een BKR hebt je geregistreerd staat en je lastiger een lening kunt krijgen (is gewoon een TIP). Misschien dat je al iets hebt geregistreerd staan bij het BKR, dat kan ook (kan ik niet inzien natuurlijk).

Maar mijn tip is om even langs een Vodafone winkel te gaan. Dan ben je live met iemand van Vodafone in gesprek en dat gaat altijd wat beter. Niet te zeggen dat het dan wel lukt natuurlijk. Via de website van Vodafone kan je zien of er bij jou in de buurt een Vodafone winkel is en deze kan je zelf bellen via de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze een iPhone 8 Plus op voorraad hebben.

Wens je in ieder geval heel veel succes en hoop dat het je lukt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MariskaCleef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via internet is het altijd lastig om bepaalde voorwaarden anders in te zien. Waarschijnlijk kijkt het BKR toch anders naar je inkomsten dan je zelf aangeeft en dat is natuurlijk erg lastig. Waarom je geen goedkeuring krijgt weet ik natuurlijk ook niet en weet wel dat als je een BKR hebt je geregistreerd staat en je lastiger een lening kunt krijgen (is gewoon een TIP). Misschien dat je al iets hebt geregistreerd staan bij het BKR, dat kan ook (kan ik niet inzien natuurlijk).

Maar mijn tip is om even langs een Vodafone winkel te gaan. Dan ben je live met iemand van Vodafone in gesprek en dat gaat altijd wat beter. Niet te zeggen dat het dan wel lukt natuurlijk. Via de website van Vodafone kan je zien of er bij jou in de buurt een Vodafone winkel is en deze kan je zelf bellen via de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze een iPhone 8 Plus op voorraad hebben.

Wens je in ieder geval heel veel succes en hoop dat het je lukt!
MariskaCleef
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dankjewel voor uw snelle antwoord!
Ik ben nergens geregistreerd dus ik ga donderdag wel even langs.
Hopelijk lukt dit inderdaad !!

Nogmaals bedankt,

Groetjes Mariska cleef
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic