Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Android Hotspot Alleen-lezen Opgelost

Hallo Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 en een Windows Surface Tablet Pro 2.Ik probeer de Tablet via de Android Hotspot van de Galaxy te laten werken.Ik kies op de Note 3 voor bij Instellingen voor Tet...

4G+ Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 1 september biedt Vodafone alle huidige en nieuwe 4G-klanten de maximaal beschikbare 4G-snelheid. Deze snelheden kunnen oplopen tot 75 Mbit/s (praktische downloadsnelheid 10-25 Mbit/s) en na de ...

Bas door Oud Community Moderator

Lumia 925 random reboot Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb mijn lumia 925 voor de 2e maand in mijn bezit en het is een zeer fijn toestel. Echter na de 3e of 4e week merkte ik ineens dat mijn toestel opnieuw opstartte. Dit is tot nu toe een aantal k...

Netwerk op een boot. Alleen-lezen Onopgelost

Ik was op een boot en Vodafone heb me aangesloten op een netwerk in Norwegen! Dit cost me 50 euro for 5MB internet verkeer, ik heb mijn Data Roaming altijd aan binnen europa. Dit is ongeloofelijk dat ...

Zakelijk opwaarderen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een prepaid SIM-kaart aangeschaft voor mijn onderneming. Ik vroeg mij af om het mogelijk isom zakelijk (met nota) prepaid te goed aan te schaffen. Is dit mogelijk, zoja; hoe? Mvg,Rick de...

Is 4G the same as LTE? Alleen-lezen Opgelost

Dear Forum, Can one of you please explain me, if there is a difference between the 4G and LTE labels? In the US they use the term LTE more than 4G. Some forums there say that 4G is just HSPA+ and LTE ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen