Sharon wrote:
Ik kan jouw forum-account verwijderen. Dat is geen probleem. Het betreft dan dit account met het e-mailadres eindigend op ...@ziggo.nl?
Dat e-mail adres klopt voor zover ik kan overzien. Ik denk dat het hoe dan ook eerlijker is als dit account verdwijnt want op dit moment heb ik 2 accounts op dit forum en gezien de toegevoegde waarde van likes is dat geen eerlijke situatie (theoretisch posts 2x kunnen liken). Geen zorgen, dat ga ik dus echt niet doen.
Maar ik heb meteen een 2e vraag... Inmiddels heb ik ontdekt dat ik met mijn Vodafone account in kon loggen, dit heb ik gedaan, en dat account is nu "theShelLuser". Zou het wellicht mogelijk zijn om "theShelLuser" te renamen naar "ShelLuser"? Als dat lastig wordt dan is dat maar zo, maar omdat ik ook op dit account actief ben op het Ziggo forum zou ik het leuk vinden om hetzelfde account op beide forums te hebben. Indien mogelijk.
Hoe dan ook: het forum account 'ShelLuser' kan inderdaad beter verdwijnen. Dankzij de single sign on zal ik meer van het gedeelde account gebruik maken.
En uiteraard: alvast hartelijk bedankt voor je hulp!
(edit): Ik heb deze post een like gegeven zodat je kan zien dat het account het met mijn voorstel eens is (ook omdat dit account uiteindelijk gaat verdwijnen, dus die extra like verdwijnt dan ook).