Hi @SharonKok, goedemorgen en welkom hier.
Logisch dat een hoge factuur rauw op je dak valt. Ik zie dat je inmiddels hier al meerdere keren contact over hebt gehad en de situatie ook al bij de afdeling klachten is geweest.
Onder jouw klantnummer zie ik een bestelling terug voor een Red Unlimited met de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium. De eenmalige kosten van € 390,41 van het toestel zijn berekend op de factuur van december. Je hebt Vodafone Next toegepast. Vodafone Next biedt je de mogelijkheid om je contract vroegtijdig open te breken en te verlengen met een nieuw toestel. Een lopende lening dient in een keer afbetaald te worden om gebruik te maken van Vodafone Next. De kosten van € 126,90 zijn de resterende toestelkosten uit je vorige contract. Deze kosten zijn dus terecht berekend en zijn voor een toestel die jij zelf in bezet hebt.
Ook zijn er kosten berekend voor een nummerwijziging. Deze kosten zijn zoals besproken tijdens het eerdere contact al voor je vergoed. De overige kosten zijn in dit geval terecht berekend en ondanks dat je het niet eens bent met de uitleg, veranderd het antwoord niet. Ik kan hierin dan verder ook niets anders voor je betekenen.