belphegor schreef:Haha, het is inderdaad niet altijd even makkelijk want we krijgen genoeg beledigingen/scheldwoorden en andere zaken te horen. 😉 Maar ik begrijp het ook wel hoor, want soms moet men de frustratie toch even kwijt en dan zijn wij degenen die bereikbaar zijn. Dat is ook niet erg! Zolang er wel respectvol tegen elkaar gepraat wordt. En een voordeel hebben we wel, schelden is sowieso niet toegestaan op het forum... 😉
@ maartje.
Het was gewoon wat mij opviel.
En het is maar een idee om het nog beter te maken.
Nogmaals ik snap echt wel dat jullie een heleboel klachten en zeer hoogst waarschijnlijk ontevreden en kwade klanten hebben die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen.
Ik kan me voorstellen dat je zeker tegen het einde van de dag al je energie op is en je geduld ook ver te zoeken is. Als dan de zoveelste klant komt die zich onbeschoft gedraagt kan ik me voorstellen dat je niet je uiterste best gaat doen.
Het moet immers van 2 kanten komen.
belphegor schreef:Dat ben ik helemaal met je eens! 😄
Ik ben ook van mening dat je meer voor elkaar krijgt als je, je rustig houd en netjes gedraagd.
belphegor schreef:Ik ga er eens naar kijken 😄
Ik heb mijn mening al op verschillende topics geplaats.
Ik heb zelf een topic aangemaakt wat mijn "ideale" RED abonnement zou zijn.
Is in het vodafone RED topic met het draadje genaamd:
Waarom niet nog een nieuw RED abonnement.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.