Yes23

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht vodafone garantie/ service

Ik heb 29 november een klacht ingediend en zou binnen tien dagen een reactie krijgen, maar helaas tot nu toe nog geen reactie, je wordt gewoon niet serieus genomen en dat is ook de reden waarom ik weg ging bij t mobile en als het zo door gaat ga ik hier ook weg en stap ik over naar een andere provider
28 Reacties 28
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Yes23 Dat je nog steeds geen reactie hebt ontvangen is niet netjes. Je kunt ons het incidentnummer ook nog even doorgeven zodat we kunnen nakijken waarom je nog geen reactie hebt gekregen. Dit zou namelijk wel altijd moeten gebeuren, zelfs als mijn collega's geen goed nieuws kunnen brengen.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet wat het is ze hebben gewoon geen zin om te werken. Maar wat ik eigenlijk niet snap, hebben deze medewerkers geen leidinggevende die het controleert. Waar ik werk zou zoiets niet kunnen gebeuren, er zijn genoeg overleg momenten waar hét e.à. Besproken wordt en geëvalueerd wordt, maar blijkbaar niet bij vodafone. Tot een paar weken geleden ben ik nooit op het forum geweest, maar de laatste tijd wel en heb heel wat gelezen. Als ik zie hoeveel mensen negatief schrijven over vodafone met name de klantenservice dan moet er toch een lampje gaan branden bij de managers en directie, of zijn ze daar te arrogant voor en hebben ze schijt aan al die ontevredenheid.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Yes23,

Ik ben ook een medewerker van Vodafone dus als je zegt "ze hebben gewoon geen zin om te werken" dan spreek je ook over mij en over de rest van de moderators en dat vind ik toch wel jammer. We hebben toch wel ons best gedaan om je verder te helpen via het forum. Het is natuurlijk jammer dat er uiteindelijk geen goed nieuws uit is gekomen.

Verder is het natuurlijk ook wel logisch dat je op het forum voornamelijk de negatieve berichten ziet staan. Mensen die positief zijn schrijven (jammer genoeg) minder snel een bericht. Ik wil in ieder geval nog steeds wel graag voor je uitzoeken waarom je geen reactie hebt gehad maar de benodigde informatie heb ik nog niet van je ontvangen.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals ik eerder heb geschreven niet allemaal natuurlijk, maar de meeste die ik aan de lijn heb gehad die hadden echt geen zin. En vandaag ben ik door iemand van vodafone gebeld, ik dacht in eerste instantie dat het over mijn klacht ging, maar nee hoor, want daar kon ze niets aan doen, maar ze wilde wel weten waarom ik mijn abonnement heb opgezegd en dat is toch frappant of zie ik het verkeerd. Ik ben er weken mee bezig en nog niet eens een reactie, maar als ik mijn abonnement opzeg dan wordt er heel snel contact opgenomen. Mijn gegevens doorgeven, dat heb ik al tig keer via de chat gedaan en toch werd er elke keer de chat verbroken en werd ik toch niet geholpen. Nogmaals ik geen twijfels dat jullie op het forum goede bedoelingen hebben, maar jullie collegae hebben er een zooitje van gemaakt. Iedereen over een kam scheren dat doe ik niet, maar degene die ik gesproken heb hadden echt geen zin en probeerden mij zosnel mogelijk te losen. Op moment dat ze het idee kregen dat het ingewikkeld werd, werd er elke keer de verbinding verbroken. Voor mij is het op dit moment een principe kwestie. Zo behandel je je klanten niet. Op moment dat er verandering in de zaak komt en het pakt positief uit zal ik het ook vermelden. Ik kijk heel objectief naar de zaak. Vorig jaar bv had ik een prepaid telefoon voor mijn dochter gekocht, de volgende ochtend was ze ineens al haar beltegoed kwijt. WiFi was thuis uit en heeft ze dus data verbruikt. Contact opgenomen met de klanten service en kreeg een jongen man aan de lijn en heb hem uitgelegd wat er gebeurd was. Hij heeft mij toen meteen geholpen en het internet voor mijn dochter meteen geblokkeerd zodat ze niet weer met het zelfde probleem te maken zou hebben, en daarbij zei nog we gaan die kosten deken en heeft hij de helft van het beltegoed teruggegeven. Ik wist niet wat ik meemaakte en dat was ook de reden dat ik overstapte naar vodafone. Kort daarna heb ik een vodafone abonnement afgesloten. Maar nu is het totaal anders en kan ik echt niets positiefs zeggen.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laatste dag van het jaar 2013 en nog steeds geen reactie van vodafone.
Yes23
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfs met verlengen ging het bij mij fout. En ben benieuwd of ze het gaan oplossen of we krijgen het zelfde gedoe net als met mijn klacht die nog steeds niet afgehandeld is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Yes23

Ik snap best dat het ondertussen een principekwestie is geworden maar als je me niet het indicentnummer van de mail doorstuurt dan kan ik je ook geen informatie geven en dan blijven we steeds op hetzelfde punt steken. Ik heb namelijk aan de hand van je forumnaam geen toegang tot je gegevens.

Misschien is er wel een hele logische verklaring voor het feit dat je geen reactie hebt gekregen of misschien is er aan onze kant iets mis gegaan. Ik kan het niet via het forum in behandeling nemen omdat dit officiëel geen klantenservice kanaal is maar ik kan wel voor je nakijken hoe het kan dat je geen reactie hebt ontvangen.
soefie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig lees ik op dit forum dat ik lang niet de enige ben die Vodafone spuug zat is.
In november 2012 nam ik een abonnement met de samsung galaxy s3. Vanaf het begin had ik al problemen met dit toestel.
Inmiddels is hij 3x voor reparatie geweest en kocht ik op advies van de shop een nieuwe batterij en sd kaart en kreeg ik van hun een nieuwe simkaart. Bij de laatste reparatie( genaamd een sudden dead) ging er zelfs een nieuw moederbord in maar nog steeds loopt dit toestel vast, te heet om aan te raken of gaat gewoon spontaan uit. Bereik is ook altijd zeer slecht geweest.
Bellen met de klantenservice is ook een grote ergenis omdat als je op 1 dag verschillende medewerkers spreekt je van allemaal een ander antwoord kan krijgen.
De laatste zei mij een swap aan te vragen en na lang wachten en ik zelf maar weer is ging bellen kreeg ik te horen dat er geen swap aanvraag van mij lag en dat ik niet eerder belde met dit probleem. Ik diende een klacht in via de site . Belde weer terug in de hoop weer een ander te spreken en ja die zag wel een aanvraag maar dat ze maar 1 reparatie konden terug vinden dus dat ik min of meer pech had met dit toestel maar zij dit niet voor mij konden oplossen. Samsung zegt dat dit een bekend probleem is van de eerste partij en dat ik gewoon recht heb op een nieuw toestel. Ja...vertel dat vodafone maar is.
Ik betaal meer als 50 euro in de maand voor een toestel die het niet goed doet en onbetrouwbaar is....Ik mag toch voor zoveel geld (veel meer als dat ik zou moeten betalen met de huidige prijzen) wel een beetje service verwachten lijkt mij.
Ik vindt de medewerkers zowel in de shop als op de klantenservice klant onvriendelijk en te weinig kennis van zaken hebben.
Eind dit jaar loopt mijn contract af en Vodafone mag wel met een heel mooi aanbod komen wil ik bij een bedrijf als dit klant blijven.

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic