Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb 29 november een klacht ingediend en zou binnen tien dagen een
reactie krijgen, maar helaas tot nu toe nog geen reactie, je wordt
gewoon niet serieus genomen en dat is ook de reden waarom ik weg...
Zelfs met verlengen ging het bij mij fout. En ben benieuwd of ze het
gaan oplossen of we krijgen het zelfde gedoe net als met mijn klacht die
nog steeds niet afgehandeld is.
Zoals ik eerder heb geschreven niet allemaal natuurlijk, maar de meeste
die ik aan de lijn heb gehad die hadden echt geen zin. En vandaag ben ik
door iemand van vodafone gebeld, ik dacht in eerste ins...
Ik weet wat het is ze hebben gewoon geen zin om te werken. Maar wat ik
eigenlijk niet snap, hebben deze medewerkers geen leidinggevende die het
controleert. Waar ik werk zou zoiets niet kunnen gebeure...
Blijkbaar wilden ze dat niet bij de klantenservice, maar zelfs de
klachtenafdeling heeft er nog steeds niet op gereageerd. Ik wil zeker
niet iedereen over een kam scheren, maar ik zou heel wat gesprek...