Hallo,
Ik heb laatst bij een andere provider (Lebara) een nieuwe simkaart gekocht omdat ik wil overstappen. Ik heb hierbij ook nummerbehoud aangevraagd. Het overstappen met het nummerbehoud zou vandaag (28-3-2020) in werking moeten treden. Aangezien ik nog geen bevestiging had gekregen van mijn nummerbehoud heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Lebara. Hier kreeg ik te horen dat er de afgelopen tijd problemen zijn met het nummerbehoud tussen Vodafone en Lebara. Ik zou graag wat opheldering willen en een spoedige reactie zodat mijn nummer alsnog overgezet kan worden.
Met vriendelijke groeten,
Ivo Postema
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neem hierover contact op met Lebara. Zij kunnen het verzoek aanpassen @ivopostema.
Hoi @ivopostema
Dit is een klanten helpen klanten Community. Er komen wel medewerkers van Vodafone online om te helpen maar dan zal je even moet wachten tot die je bericht hebben gelezen. Waarschijnlijk dat die je verder kunnen helpen.
Uiteraard altijd vervelend als het niet goed gaat. Maar verwacht wel dat het goed komt. Succes!
Hoi @ivopostema
Een overstap met nummerbehoud wordt nooit uitgevoerd op een zaterdag of een zondag. Dus dat jouw nummer de 28e overgezet zou worden, kon dus sowieso al niet 😞 Stap je over van Lebara naar ons? Of andersom?
@Sharon
Ik stap over van Vodafone naar Lebara. Jammer dat het overstappen met nummerbehoud niet in het weekend uitgevoerd kan worden. Ik zag namelijk ook nergens vermeld dat dit niet mogelijk was.
Maar moet ik dan nu simpelweg een nieuw verzoek indienen voor overstappen met nummerbehoud? Want bij de klantenservice van Lebara werd mij verteld dat het overstappen met nummerbehoud niet helemaal lekker loopt tussen Vodafone en Lebara.
Ik zou eens met Lebara controleren op welke datum de overstap nu staat en anders een nieuw verzoek indienen @ivopostema
Als dat kan zou dat fijn zijn. Als ik de datum weet zou dat erg van hulp zijn.
Kun je mij eens een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer @ivopostema? Dan kan ik controleren welke datum er bij ons bekend is.
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je op 26-3 een verzoek indient voor de 26e. Ik raad je dan ook aan om het opnieuw aan te vragen. Bij nummerbehoud moet er minimaal 5 werkdagen tussen inzitten @ivopostema
Ik had het verzoek ingediend voor de 28e? Maar goed ik zal wel een nieuwe aanvraag versturen.
Bedankt.
Oh, ik heb wel een probleempje ontdekt. Wanneer ik een nieuw verzoek stuur waarin ik nummerbehoud aanvraag dan geeft hij aan dat dit nummerbehoud reeds in behandeling is. Ik kan dus geen nieuwe aanvraag doen zolang deze nog ‘actief’ is, wat blijkbaar dus het geval is.
Neem hierover contact op met Lebara. Zij kunnen het verzoek aanpassen @ivopostema.
Is het inmiddels gelukt om een nieuwe datum aan te vragen @ivopostema?
Het nummerbehoud is inmiddels afgerond. Ik heb gister nog met de klantenservice van Lebara gebeld en die hebben het voor mij afgerond.
Super om te horen @ivopostema!
Topic gesloten
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.