Vandaag twee keer gebeld met de klantenservice en twee keer gooiden (verschillende) mederwerkers de hoorn op de haak, ongeloofelijk.
Ik heb al heel lang steeds verlengde abonnementen bij Vodafone, al een jaar of 8 als het niet meer is. Vorig jaar, voor het verstrijken van mijn abonnenment (zonder toestel) wilde ik verlengen naar een abonnement met Iphone, eerste jaar voor de helft van de prijs, tweede jaar normaal. Ik deed dat in juli, mijn abonnement eindigde eind oktober.
Ik ga er dan vanuit dat ik gewoon vroegtijdig verleng, dat ze me graag als klant houden en daarom die gelegenheid geven om voor oktober al met een mooi nieuw toestel te werken, maar dat het nieuwe abonnement pas in oktober ingaat. Dat bleek niet zo te zijn, ik betaalde al vanaf augustus. Okay, ook goed dacht ik, dan heb ik dus een nieuw abonnement vanaf juli blijkbaar, twee jaar lang.
Nu blijkt dat dat idd het geval is, maar dat ik mag doorbetalen tot oktober, dat dát pas mijn abonnemnet eindigt..
Hoe ik ook vraag waarom, ik krijg niets anders dan "zo staat het in de voorwaarden" en als ik dan vraag waar, want ik kan het zelf nergens vinden, dan wordt het "ja, u denkt toch niet dat ik dat uit mijn hoofd weet?". Ongehoord.
En als ik dan niet opgeef, omdat ik het werkelijk niet begrijp, dan krijg ik "ja, ik heb het nu genoeg uitgelegd, ik hang op" en wordt de hoorn er dus tot twee keer toe opgegooid.
Ik weet een ding, en dat is dat ik niet meer met Vodafone verder ga, dit is voor mij de druppel.
Nog steeds heb ik geen antwoord om mijn vraag hoe het kan dat ik wel een nieuw abonnement kan krijgen vóór het oude verloopt, dat dit dan wel in mag gaan vóór het oude verloopt, maar niet eindigt na twee jaar, maar nadat het oude abonnement zou zijn verlopen... Ben ik nou gek of hoe zit dat, dat men dit zo klaar als een klontje vond dat het eerlijk is?
Marchien