Curare50

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over levering

Deze plaats ik hier omdat het feedback formulier niet meer tekens accepteert.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Order nummer 227571751 Na het plaatsen bleek mijn oude adres nog in het systeem te staan ondanks dat ik dit heb aangepast op MyVodafone. Dat kan natuurlijk gebeuren geen probleem. Hiervoor 5 en 6 mei via chat en telefoon contact gehad om dit aan te laten passen en dit zou geregeld zijn. Alleen tot mijn verbazing stond op de track and trace toch nog het oude adres.

Gelijk weer gebeld, want ik wil niet dat het pakket bij iemand anders aankomt. Bij dit gesprek werd mij gemeld dat er niets meer aan gedaan kan worden en dat ik zelf contact op moet nemen met PostNL. Of mocht onverhoopt de nieuwe bewoner tekenen of de buren daar het pakket aannemen, wat toch ook nog regelmatig gebeurd, dan moet ik maar even contact met ze opnemen om het te regelen.

Sorry?! Moet ik dat doen? Terwijl ik al 2 dagen heb gebeld om het goede adres erin te krijgen. Ik heb geen contactgegevens van de bewoner dus vertel maar hoe? Langs rijden en aanbellen in de hoop dat hij er is? Dat hij het pakket niet achterover drukt? Er maar vanuit gaande dat ik op goede voet ben met deze nieuwe bewoner? Hopen dat het afleveren niet ook daar fout gaat en het pakket bij een andere bewoner daar eindigt? Mooi verhaal en wel heel gemakkelijk. Wat als ik aan de andere kant van Nederland had gezeten? Wat als ik juist niet zo goed opschiet met de bewoners bij het oude adres?

Een fout kan gebeuren, maar dan is toch niet MIJN probleem. Dan is er toch een klantenservice die het voor je kan regelen. Van service is hier niet te spreken! Ik heb zelf PostNL gebeld ze zeggen dat ook daar het niet aangepast kan worden. Ik moet nu maar hopen dat het goed verloopt en dat ik straks een adres wijziging kan geven, hopende dat de nieuwe bewoner niet thuis is, het niet aanneemt, of dat het niet bij buren terecht komt ondanks dat het niet mag.

Service was geweest als jullie zelf hadden gebeld met PostNL om het te regelen. Dat jullie voor mij, mocht het daarop uitlopen, contact opnemen met de bewoner. Dat jullie een 2e pakket sturen naar het goede adres en zelf regelen dat de verkeerde levering bij jullie terug komt. Dat er wordt aangeboden mijn verstookte tijd (nu al ruim 3 uur) te compenseren met een attentie, korting, of aanbieding of gewoon een excuus wat er al niet vanaf kan. mevrouw (die al jaren klant is) wat vervelend maar we gaan het oplossen. Het enige wat ik nu hoor is zoek het uit, regel het zelf, wij kunnen hier niets mee. Dat is geen service! De mensen van de klantenservice worden hiervoor betaald! Nu zit ik hun werk te doen. Ik betaal hier ook voor. Nu mag Vodafone zo groot zijn dan wij maar een nummertje zijn maar bent u het inmiddels niet met mij eens dat dit belachelijk is? Hoe zou u dat vinden als u dit hoort?

Ik ben benieuwd hoe dit nu gaat aflopen en wat jullie van deze "service" vinden.
2 Reacties 2
Curare50
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu ook een klacht ingediend via het formulier met een link daarin naar dit bericht. Waar een wil is is een weg zeggen we dan maar.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Curare50,

Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Dit is een forum voor en door andere gebruikers. Zij kunnen jou helaas niet helpen met het beantwoorden van jouw vraag. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic