Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal reactie op uw reactie vetgedrukt typen.
------------------------------------------
Vodafone heeft misleid door Maandelijks opzegbaar de vermelden in de app bij RedTogeter-extra, terwijl dit helemaal niet mogelijk is.
Je kunt kiezen tussen maandelijks opzegbaar of twee jaar. De reden dat er ook een 2 jaar optie is, is voor als je er ook graag een toestel bij zou willen. Mocht het maandabonnement niet te selecteren zijn op het moment van afsluiten, dan kan er op dat moment een ticket worden aangemaakt en kan dat onderzocht worden.
REACTIE OP REACTIE:
Dat is dus het hele punt, ik kon dat helemaal nergens selecteren. Ik heb dit ook meerdere malen aangegeven. Je kunt het ook op de screenshot zien dat er maandelijks opzegbaar staat (monthly cancelable) en vervolgens kan je dat echt nergens maar ook nergens selecteren. Ik heb dit ook meerdere malen aangegeven, en elke keer wordt er gezegd: Ja dan had je het contract moeten lezen. Ik geloof dat als je het via de Vodafone app netjes in orde maakt, je het contract helemaal niet hoeft te lezen en dat dat slechts een bevestiging is van de overeenkomst gemaakt in de app. Ik heb dat contract zelfs niet eens ondertekend. Ik hoop echt dat jullie beseffen dat er in dit geval een andere boodschap werd overgebracht in de app dan dat waar ik voor tekende.
Vodafone verleent slecht klantenservice en adviseert vervolgens het abonoment te pauzeren wat helemaal niet eens kan.
Informatie is intern wel bekend maar de betreffende medewerker wist dat blijkbaar niet. Mijn excuses daarvoor. Deze feedback heb ik intern doorgezet en we gaan er voor zorgen dat dit voor de klant ook makkelijk te vinden is bij het aanvragen.
Als oplossing kan ik hiervoor het volgende voor je doen, namelijk de periode van de time-out vergoeden of de contractdatum voor je aanpassen naar 21/08/2024. De einddatum is dan gelijk aan het andere nummer binnen Red Together. Laat gerust weten wat hierin jouw voorkeur is. Dan maak ik dat in orde.
REACTIE OP REACTIE:
Ik waardeer het gebaar. Maar het liefst heb ik dat het helemaal geschrapt wordt. Ik ben op dit moment weggegaan bij Vodafone vanwege twee dingen. Het extreem slechte klantencontact mbt dit ongewenste abonoment en het gebrek van Vodafone om hier op te reflecteren. En het feit dat Vodafone nogsteeds geen andere smartwactches ondersteunt dan Apple. Als Vodafone dit serieus oppakt ben ik bereid om in de toekomst terug te keren. En volgens mij is dat het allebelangerijkste. Dat jullie terugkerende klanten hebben.
Ik hoop echt dat jullie zien dat niet alleen IK een fout heb gemaakt door dat contract niet goed te lezen wat nagezonden werd maar dat ook JULLIE/VODAFONE een fout hebben gemaakt door in de app maandelijks opzegbaar te vermelden en het vervolgens nergens kunnen selecteren en niks anders kan dat een bundel voor 2 jaar afsluiten.
Tevens heb ik mijn hoofdnummer opgezegd en die is per 30 november overgezet naar kpn..blijkt het dat ik het abo nog gewoon door aan het betalen was dubbel.
Die is uiteindelijk op 18-12 opgezegd, maar de portering is op 29/11/2023 uitgevoerd. Hier was een case voor aangemaakt maar het vervolg daarvan is helaas niet meer opgepakt. Voor wat betreft de dubbele kosten. Daarvoor heb ik nog een credit aangemaakt van € 17,50 voor 29-11 t/m 17-12. En op de volgende factuur komt hiervoor nog een credit voor 18-12 t/m 31-12 (€ 12,90).
REACTIE OP REACTIE:
Oke dank voor de bevestiging op de creditering eindelijk. Ik snap alleen niet waarom die case niet meer is opgepakt. Ik heb dit namelijk nu meerdere keren meegemaakt dat cases blijven liggen. Ik heb dus zelfs twee keer een abo gepauzeerd terwijl dat niet eens kon en daar werd helemaal NIETS over teruggekoppeld. Het lijkt dus om een systematisch probleem te gaan. (zie de bijlage met twee afgesloten meldingen over het pauzeren wat helemaal niet kan, er is hier nooit over gemaild met mij, gebeld of iets anders, meldingen worden afgesloten zonder de klant te informeren).
TOT SLOT EEN VERZOEK:
Ik word dus nu van 29-11 t/m 31-12 gecrediteerd, dat is goed, bedankt dat het nu wordt opgepakt.
Maar daarnaast heb ik vanaf 1/11 tot en met 29-12 ook dubbel het volle tarief betaald. Het nummer wat eindigde met 6257 werd na mijn opzegging gelijk al behandeld als het hoofdnummer van de bundel terwijl het hoofdnummer 0218 nog niet eens weg was. Daar wil ik graag ook nog een creditering van.
Met betrekking tot het nummer dat eindigt op 1679. Dit nummer is na september helemaal niet meer gebruikt. Ik vraag u echt vriendelijk om dit hele abo te schrappen per 15 oktober 2023. Dat is exact een maand nadat ik voor het eerst geklaagd heb hierover.
Mijn argument is wat ik eerder gezegd heb:
Ik hoop echt dat jullie zien dat niet alleen IK een fout heb gemaakt door dat contract niet goed te lezen wat nagezonden werd maar dat ook JULLIE/VODAFONE een fout hebben gemaakt door in de app maandelijks opzegbaar te vermelden en het vervolgens nergens kunnen selecteren en niks anders kan dat een bundel voor 2 jaar afsluiten.
De app is niet duidelijk en er zijn geen opties selecteerbaar tot op de dag van vandaag.