maikel leemans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber blijft staan op 'wachten'

IMG_7105.png

IMG_7101.png

IMG_7070.jpeg

Wie kan helpen ?

 

Via de chat kom ik er niet uit , en in de winkel kunnen ze niks doen en geeft de medewerker aan dat er aan gewerkt wordt ?

 

Mijn probleem;  

 

Na alle stappen keurig te hebben doorgelopen voor de activatie van one number gebeurd er niks meer.

 

In de app op de telefoon van mijn apple watch krijg ik de melding dat ik moet  wachten - dit doe ik meer dan 24 uur zonder resultaat.

Via de sms een bericht gekregen dat one number wel klaar is voor gebruik.

 

maar helaas niks werkt nog, ik hoop dat iemand mij kan helpen of de gouden tip heeft.

 

iphone 11 - ios 17.2.1

watch 7      ios 10.2

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @maikel leemans, goedemorgen en welkom hier. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat je inmiddels opnieuw contact hebt gehad. De aanvraag voor OneNumber is verwijderd, zodat je deze opnieuw kon aanvragen en er is een credit aangemaakt op je account van € 15,- (ter hoogte van 3 maanden gratis OneNumber). 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @maikel leemans, goedemorgen en welkom hier. 

Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien ik zie dat je inmiddels opnieuw contact hebt gehad. De aanvraag voor OneNumber is verwijderd, zodat je deze opnieuw kon aanvragen en er is een credit aangemaakt op je account van € 15,- (ter hoogte van 3 maanden gratis OneNumber). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic