Hoi
Ingrid Koot Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vervelend om te vernemen dat je teleurgesteld bent in Vodafone. Echter, dit is een klanten helpt klanten Community en zijn er hier geen Vodafone medewerkers die je antwoord kunnen geven. Je zal daar echt voor contact op moeten nemen met de
klantenservice van Vodafone of via een
chat te starten met een medewerker.
Je kan ook nog een privé bericht sturen via
Facebook en/of
Twitter. Daarin kan je je klacht beschrijven en aangeven dat je wilt dat Vodafone dit oplost. Dan heb je de juiste mensen en die kunnen je helpen. Vervelend dat ik het je zo moet melden maar je hebt sneller iemand aan de telefoon via bovenstaande wegen dan via hier op de Community.
Waarom geen personeel van Vodafone die je helpen via de Community?Dit gaat om de nieuwe privacy wetgeving en kunnen daarom op de community niet helpen. De klant, in jou geval, zal zelf contact moeten opnemen met de
klantenservice van Vodafone om dit op te lossen. Hier op de community kunnen alleen klanten elkaar helpen en dat kan ik jammer genoeg niet, anders had ik het wel voor je gedaan.
Mijn advies, stuur een bericht via
Twitter en/of
Facebook (privé bericht) en dan zal er zeker naar je geluisterd worden.