Hoi
Mustafa_A Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat je mee hebt moeten maken is natuurlijk erg vervelend en begrijp dat je daar behoorlijk mee in je maag zit. Echter, het helpt niet om hier op de Community te vragen of meer mensen daar last van hebben. Er zal altijd wel iemand zijn die ook problemen heeft met Dynafix en als je internet afzoekt kom je misschien ook wel wat tegen.
Eerlijk te zijn denk ik dat je niets opschiet om hier je verhaal te doen en te wachten. Het beste wat je kan doen is actie ondernemen en een mail sturen naar Vodafone met je klacht. Dat kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml
Duidelijk je verhaal doen en vragen of Vodafone je kan helpen met je klacht. Binnen 10 werkdagen krijg je een reactie van Vodafone en ben je het niet met ons eens? Leg dan je klacht binnen 10 werkdagen voor aan de
Geschillencommissie Telecommunicatie. Een klacht over een
online aankoop kun je ook laten oplossen door een onafhankelijk geschillenorgaan. Meld je klacht dan via de site van de
Europese Commissie.
Ik denk zelf dat je meer hebt aan bovenstaande dan te wachten tot er mensen zijn die hetzelfde hebben ervaren. Hoe langer je wacht, hoe sterker ze kunnen staan om te zeggen dat ze er niets meer aan gaan doen omdat je te lang hebt gewacht. Maar dat is wat ik zou doen. In ieder geval succes en ik hoop dat je snel weer een goed werkende telefoon hebt.