Jm076

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat mis met het factureren van rekeningen.

Beste Vodafone,

Jullie zijn nu al vanaf mei bezig om een probleem met de Facturatie op te lossen! Openstaande rekeningen zouden verwijdert worden? jullie blijven maar onterecht rekeningen van mijn bank afhalen van een telefoon die nooit aangekomen is? Wordt hier zo onderhand wel helemaal misselijk van. Ik stort het geld uitendelijk zelf wel weer terug, maar het blijft stront vervelend.

Van jullie Backoffice hoef je ook geen actie te verwachten!
deze zouden al twintig keer gebeld hebben??? Maar helaas tot de dag van vandaag nooit iets van vernomen, het zei via mail of tel contact.

John
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi John,

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent en het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben,
Wat er precies gebeurt is ga ik vanuit hier in het midden laten. Dit is omdat ik vanuit de community wegens privacy redenen niet in de systemen kan en hierdoor niks kan controleren,
Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je nu niet verder komt en deze ervaring hiermee hebt.

Ik wil je vragen om hierover contact op te nemen met mijn collega's. Dit kan via 120, chat, Facebook of Twitter
Mijn collega's helpen je hier graag verder mee. Hopelijk is het dan ook snel voor je opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic