Mustafa_A

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over Dynafix

Beste Vodafone leden,

Bijna twee maanden terug was mijn telefoon, defect batterij ging heel snel leeg, kreeg melding van water in de oplaadpunt terwijl dat niet zo is nou contact opgenomen met de Vodafone garant echt vlot geregeld binnen twee dagen telefoon opgehaald en 4 dagen later kreeg ik mijn telefoon terug wat helemaal weer functioneel moest zijn.

Ik heb een Samsung S3 Frontier horloge en s-health kan ik niet gebruiken of veilige map omdat me telefoon blijkbaar geroot is, me batterij gaat nu zelfs nog sneller leeg dan eerst dus ik kaartte het aan bij Dynafix met dit probleem en hun verwezen me door naar Samsung denk ik van je maakt iets kapot en wil je het doorschuiven aan iemand anders.

Uiteindelijk contact opgenomen met Samsung zelf maar dat duurt ook veel te lang wacht al 1 maand op een antwoord van een product specialist maar voordat ik volledig op Samsung de schuld wil geven voor het te lang duren van een antwoord en eigenlijk met een telefoon vastzitten dat amper 4/5 uurtjes meegaat

Wil ik mijn klacht indienen tegen Dynafix om 100% functioneerde telefoon ( behalve batterij duur) aan mijn teruggeven met maar 50% ik kan geen gebruik maken van S-Health dus mijn horloge die doet ook maar niks Mijn veilige map kan ik niet gebruiken ik wil dat vodafone dit probleem bij hun gaat aankaarten want vodafone garant is geen garant meer zolang hun zulke praktijken uitvoeren.

Willen de leden hier ervaring ook in hebben even ook reageren met jou verhaal zodat we allemaal gezamelijk tegen Vodafone kunnen zeggen van Dynafix is eigenlijk Dynasloop 🙂
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Mustafa_A
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je mee hebt moeten maken is natuurlijk erg vervelend en begrijp dat je daar behoorlijk mee in je maag zit. Echter, het helpt niet om hier op de Community te vragen of meer mensen daar last van hebben. Er zal altijd wel iemand zijn die ook problemen heeft met Dynafix en als je internet afzoekt kom je misschien ook wel wat tegen.

Eerlijk te zijn denk ik dat je niets opschiet om hier je verhaal te doen en te wachten. Het beste wat je kan doen is actie ondernemen en een mail sturen naar Vodafone met je klacht. Dat kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Duidelijk je verhaal doen en vragen of Vodafone je kan helpen met je klacht. Binnen 10 werkdagen krijg je een reactie van Vodafone en ben je het niet met ons eens? Leg dan je klacht binnen 10 werkdagen voor aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Een klacht over een online aankoop kun je ook laten oplossen door een onafhankelijk geschillenorgaan. Meld je klacht dan via de site van de Europese Commissie.

Ik denk zelf dat je meer hebt aan bovenstaande dan te wachten tot er mensen zijn die hetzelfde hebben ervaren. Hoe langer je wacht, hoe sterker ze kunnen staan om te zeggen dat ze er niets meer aan gaan doen omdat je te lang hebt gewacht. Maar dat is wat ik zou doen. In ieder geval succes en ik hoop dat je snel weer een goed werkende telefoon hebt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic