AnneJ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht na beeindigen contract

Twee jaar lang had ik een internetverbinding middels dongel en een mobiel met abonnement, dit was toentertijd een actie via internet. Elke maand dmv automatische incasso voldaan. Ruim van te voren heb ik dit tweejarig abonnement beeindigd per 10 mei 2012.
 
Bleek dat de nota voor de internetverbinding nog steeds van mijn bankrekening afgeschreven werd. Was ik niet echt gelukkig mee. Gebeld met klantenservice en een dame zou er achteraan gaan en de boel met terugwerkende kracht beeindigen.
 
Blijkt nu dat ik nog steeds een nota krijg voor iets dat ik niet eens heb. Bij My Vodafone inloggen gaat niet want het mobiele nummer bestaat niet meer, laat staan mijn klantaccount om zaken in te kijken en te veranderen. Contact zoeken via de mail gaat daardoor tevens ook niet want daarvoor dien je een aangemelde klant te zijn. Het is een kip/ei verhaal.
 
Ik zie geen behoefte meer om telefonisch contact te zoeken met Vodafone om dit toch eens recht te kunnen breien en mijzelf daardoor nog meer in de kosten te jagen. Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek contact te zoeken met mij. Mijn email adres is vast bekend middels dit forum account.
 
vanaf mei zou ik in totaal een bedrag van 73.82 euro terug geboekt moeten krijgen
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Anne,

Spijtig voor je, maar je zult toch echt zelf moeten bellen.
Vodafone ( iig niet de Mods hier) zal geen contact met jou opnemen.

Voor zover ik weet doet geen enkele provider dat ( of de probs moeten van dermate grote aard zijn)

Een contract dat doorloopt na beindiging, is helaas geen groot probleem in de ogen van de provider.

Mi scuzi, ik kan het helaas niet leuker maken.

AnneJ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kunt u mij middels pm een emailadres geven waar ik mijn verhaal dan in elk geval kwijt kan? Het ongeluk is dat mijn huidige mobiel middels inbraak is gestolen. Het zit even niet mee *zucht
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Anne,
 
wat een rotsituatie zeg, met die inbraak er ook nog bij.
 
Alle contactgegevens kun je via deze pagina vinden, daar moet zeker een mogelijkheid bij zitten waarmee je uit de voeten kunt (Bij de emailoptie staat dat je een MyVodafone-account moet hebben, klik er toch maar eens op en lees goed op de volgende pagina die je ziet 😉 ).
 
Ik hoop dat de nasleep van de inbraak snel verholpen wordt voor je en je weer gewoon verder kunt gaan.
 
Sterkte!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic