Beste Medewerkers,
De klanten service wordt helaas bemand door mensen die de apparatuur niet kunnen ondersteunen.
Klacht 1:
De eerste klacht behelst dat degene die mij te woord stond, was te lui om even op te zoeken wat mijn nummer is.
Ik moest haar pressen om te gaan zoeken. Toen ze het had gevonden was het tijd voor de tweede klacht.
Klacht 2:
Eerst roept deze dame dat ze de plaats Garderen niet vinden, na wat moeite vind ze wel het Charme Hotel Overbosch in Garderen. Ze zegt dan dat ik een mooie locatie heb uitgezocht. Even later; "oh nee toch hele slechte ontvangst". De rest van de onzinnige opmerkingen zal ik U besparen.
Klacht 3:
Ik bel haar met mijn mobiel Vodafone 06-22742900, maar daar gaat mijn klacht niet over. Ik kan er niet veel aan doen dat destijds bij het aangaan van mijn tweede abonnement er bij vodafoon geen lampje ging branden.
Ik heb een Huawei modem met nummer 06-11952974 dat ik gebruik voor mijn Chromebook.
Ik kreeg te horen dat sinds april internet is geblokkeert. Als ik haar meld dat ik pas nog op internet zat met mijn modem, begint ze te blaten dat het wifi zal zijn geweest. Als ik haar probeer uit te leggen, dat ze moet stoppen met dat nummer een telefoon te noemen, begrijpt ze er geen bal van. Houd stug vol "de telefoon waar uit niet mee belt" Het is een moden domme gans.!!!
Welke nummer nu niet goed was verbeonden weet ik niet (moest de batterij er uit halen, volgens haar).
Zit nu in Amersfoort en daar werkt het weer.
Graag zou ik een nummer willen van iemand die wel begrijpt wat een Huawei modem is, zodat ik in het vervolg wel geholpen kan worden.
M.v.g.
Eric Daleboudt.
P.S.
http://webcollect.viewcast.com/vfccibonline/?TK=140804191528 werkt niet bij mij.