Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,069Oplossingen
  • 1,452Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

3438 - Nieuwegein Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op het 2G-netwerk in deze omgeving. Wanneer jouw toestel daarvoor geschikt is, kun je dit overschakelen naar het 3G- of 4G-netwerk. We doen ons best de storing zo sn...

Netwerk-info door Gedreven Meedenker
  • 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

2533 - Den Haag Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.Om een e-mai...

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

7021 - Zelhem Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op ons netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.Om een e-mai...

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio Roosendaal Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio Maastricht Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

6931 - Westervoort Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

7601 - Almelo Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

Regio 't Zand Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

3744 - Baarn Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment is er een verstoring op het 3G-netwerk in deze omgeving. Wanneer jouw toestel daarvoor geschikt is, kun je dit overschakelen naar het 2G- of 4G-netwerk. We doen ons best de storing zo sn...

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

7161 - Neede Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

1074 - Amsterdam Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

5611 - Eindhoven Alleen-lezen Opgelost

• 24294 Topics
  • 12103 Oplossingen
  • 5 Likes

instellingen Red business super Alleen-lezen Onopgelost

Wat zijn de juiste netwerkinstellingen bij RED business super - roaming aan / uit?- ik bel via Proximus belgie ( handmatig ingesteld)- er staan twee tijden in het beginscherm, hoort dit? (roaming + pr...

JG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

In één keer 842 MB verbruikt?! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een Vodafone Red abonnement waarbij ik een bundel van 1GB internet heb, waar ik nooit overheen zit. Meestal maak ik gebruik van wifi en 's nachts, maar ook vaak overdag, zet ik mijn data...

Chann door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik internet Schiphol Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb totaal geen bereik wat betreft internet op Schiphol. Het lukt mij niet eens om het nieuws de telegraaf te lezen. Ik werk hier full-time en ondervind hier erg veel last van. Kan hier iets aan ge...

Opsessie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Almelo Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing in Almelo?Gister was er wel een. Nu echter geen of erg slecht bereik.

Eigenaarsinformatie op vergrendelscherm HTC One M8 Alleen-lezen Opgelost

Ik hád een Sony Xperia Z, daarbij had je de mogelijkheid om 'eigenaarsinformatie' op je vergrendelscherm weer te geven. bijvoorbeeld "Eigendom van Bram Kornelis". Ik heb nu de HTC one m8. maar hierbij...

note laad niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds een paar dagen doet m'n note raar om op te laden ik moest stevig op de lader gaan drukken zodat die ging opladen ik heb andere opladers geprobeerd maar het hielp niet ik heb het ook via de...

celinee_ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo ineens duurder dan afgesproken Alleen-lezen Onopgelost

Nu heb ik 2 maanden geleden me abonnement verlengt via Smartphoneshop van Coolblue. Er was een aanbieding waarbij ik 23 euro per maand zou betalen. Er werd duidelijk gezegd dat dit gedurende mijn abon...

jordypouw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

gear fit gratis Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw ik ben nu al vanaf 11 april bezig om het gratis gear fit horloge te krijgen maar na 40 telefoontjes en ik maandag zeker Door jullie terug gebeld zou worden , wat natuurlijk niet g...

jefschal door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen