Luthania

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht informatie omruiling microsimkaart

Goedemiddag,

Ik heb gelezen op de website dat je een microsimkaart in de winkel gratis kan krijgen. Daar ruilen ze gratis je huidige simkaart om voor een microsimkaart. De nieuwe SIM-kaart wordt enkel verstrekt aan de abonnementshouder op vertoon van een identiteitsbewijs.

Ik stond afgelopen vrijdag in de Vodafone winkel en ik moest 20 Euro betalen om mijn huidige simkaart om te ruilen voor een microsimkaart!!

Klopt de informatie wat op de website wordt weergegeven of niet?

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als je en linkje hebt dan zou ik en de andere het kunnen nachecken. En normaal is het zo dat je 1e keer simkaart ruilen gratis is.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @Luthania ,

Ik zou ook graag de link van je willen hebben. Het is namelijk sinds kort zo dat er inderdaad betaald dient te worden voor een simkaart. Het klopt dus dat de simkaart je €20,- kostte.
Luthania
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Zie onderstaande link:

http://forum.vodafone.nl/t5/HTC/Vraag-over-simkaart/td-p/25830

Gr,
Luthania
Luthania
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Zie onderstaande link:

http://forum.vodafone.nl/t5/HTC/Vraag-over-simkaart/td-p/25830

Het was de eerste keer dat ik mijn simkaart heb omgeruild.
Betekent dit dat ik mijn geld terug krijg?

Gr,
Luthania
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
Ga hier maar niet vanuit. Het bericht waarnaar je verwijst is van 2012, in de tussentijd kan natuurlijk al een hele hoop veranderd zijn en dat is dan dus ook het geval. Inmiddels moet worden betaald voor een vervangende simkaart.

Het had misschien beter geweest als je even naar de prijslijst had gekeken. Op Deze Pagina kun je wanneer je kiest voor 'Abonnementen' alle tarieven opzoeken behorende bij je abonnement. Bij vrijwel alle abonnementen geldt dat € 20,00 wordt gerekend voor een vervangende sim-kaart.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic