wilmavogels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht indienen

Via de site en de klachtenservice die ik gebeld heb, kreeg ik informatie dat ik eenmalig kostenloos mijn simkaart kon omruilen tegen een micro simkaart. Deze microkaart kon worden opgestuurd wat enkele dagen zou kosten. Of ik kon deze kaart tegen dezelfde condities op gaan halen in de Vodafoon winkel te Weert. Ik heb dit laatste gedaan. Daar bleek dat ik € 20,- moest betalen om mijn kaart omgeruild te krijgen. Ik heb hierover een klacht ingediend in de Vodafoon winkel te Weert. Zij konden niets met mijn klacht aanvangen en verwezen mij door naar u. Hierbij dien ik een officiele klacht in tegen Vodafoon wegens het misleiden en het verstrekken van tegengestelde informatie. Omdat uw informatie niet correct is ben ik voor onverwachte kosten komen te staan. Daarom vewacht ik van Vodafoon een recificatie van de betaalde € 20,- die ik gepind heb in de Vodafoon winkel te Weert, op zaterdagmiddag 4-1-2014 tijdstip 16.45 uur. U kunt het bedrag van € 20,- storten op mijn rekening die bij u bekend is.
Ik verwacht van u een schriftelijke reactie.
Hoogachtend,

Wilma Vogels
*knip persoonlijke gegevens*
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @wilmavogels

Ik heb vanwege je privacy je 06 nummer en adres uit je berichtje verwijderd. Wees daar voorzichtig mee, op een openbaar forum kan iedereen ermee doen wat hij of zij wil, en misbruik is dan zo gebeurd.

Aangezien het forum voor klanten door klanten is kan ik je niet met dit probleem helpen. Ik raad je aan om even met de klantenservice contact op te nemen, dan is dit probleem vast snel opgelost. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic