Via de site en de klachtenservice die ik gebeld heb, kreeg ik informatie dat ik eenmalig kostenloos mijn simkaart kon omruilen tegen een micro simkaart. Deze microkaart kon worden opgestuurd wat enkele dagen zou kosten. Of ik kon deze kaart tegen dezelfde condities op gaan halen in de Vodafoon winkel te Weert. Ik heb dit laatste gedaan. Daar bleek dat ik € 20,- moest betalen om mijn kaart omgeruild te krijgen. Ik heb hierover een klacht ingediend in de Vodafoon winkel te Weert. Zij konden niets met mijn klacht aanvangen en verwezen mij door naar u. Hierbij dien ik een officiele klacht in tegen Vodafoon wegens het misleiden en het verstrekken van tegengestelde informatie. Omdat uw informatie niet correct is ben ik voor onverwachte kosten komen te staan. Daarom vewacht ik van Vodafoon een recificatie van de betaalde € 20,- die ik gepind heb in de Vodafoon winkel te Weert, op zaterdagmiddag 4-1-2014 tijdstip 16.45 uur. U kunt het bedrag van € 20,- storten op mijn rekening die bij u bekend is.
Ik verwacht van u een schriftelijke reactie.
Hoogachtend,
Wilma Vogels
*knip persoonlijke gegevens*