subject: Klacht: Onjuiste kosten en onterechte sms’jes op factuur
Geachte Rob,
Hierbij wil ik een klacht indienen over onjuiste kosten die zijn doorberekend op mijn mobiele nummer, alsmede onterechte sms’jes die ik heb ontvangen of gestuurd en die ik niet kan terugvinden op mijn telefoon. Op 11-04-2024 is er een bedrag in rekening gebracht voor sms’jes waarvan ik geen weet heb en die ik niet heb verstuurd of ontvangen.
Ik beschik over foto’s van mijn apparaat die aantonen dat er op de genoemde datum geen sms’jes zijn verzonden. Dit wijst op een fout in de facturering van mijn telecommunicatiediensten.
Graag verzoek ik om een spoedige en passende oplossing voor de onjuiste kosten op mijn rekening en de ten onrechte in rekening gebrachte sms’jes.
Ik zie uw reactie met een oplossing voor deze kwestie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Paulo Lemos
Beste Meneer P.J. Dias Lemos,
Er zijn kosten berekend voor SMS diensten die gebruikt zijn door informatie op te vragen bij het nummer 2020. Dit is een betaalde SMS dienst, echter kun je jezelf niet heugen hier naartoe een bericht gestuurd te hebben.
We zien in onze simkaart activiteiten dat er vanaf de simkaart SMS verkeer is geweest met 2020 en daar kosten voor zijn berekend. SMS verkeer is alleen mogelijk is de simkaart in een werkend toestel zit en vanuit dat toestel ook daadwerkelijk de SMS is verstuurd.
Hierdoor zijn de kosten helaas niet te betwisten en kunnen wij ze niet crediteren. Dit komt omdat we zien dat de SMS diensten daadwerkelijk vanuit deze simkaart en dus telefoon gebruikt zijn.
We gaan er vanuit dat je bij deze voldoende bent geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Rob
Advisor Customer Communications