rmichon

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht indienen omtrent slecht bereik?

Nadat ik uitvoerig heb getest of vodafone goed bereik heeft thuis en op het werk, overgestapt van t-mobile naar vodafone.
Uit testen bleek dat ik de volle 4G snelheid haalde!
Kort na mijn overstap was mijn verbinding ineens een stuk minder, op mijn werkplek vaak alleen GPRS of geen bereik. Ik moet al naar buiten lopen om bereik te hebben 😞
Het blijkt dat een mast verplaatst is waardoor ik en enkele collega's met mij plots van super bereik naar nauwelijks bereik zijn gegaan.
Ik wil hier een klacht over indienen, ik zit helaas nog een lange tijd vast aan een contract dat ik nooit zou hebben afgesloten als het bereik op voorhand zo slecht was of had geweten dat het zo slecht zou worden. Ik heb het gevoel dat ik misleid ben en erger me iedere dag dood aan mijn overstap.
Wat heb ik aan 4G als ik vaak alleen GPRS krijg....
Postcode 6219NT ... Kijk maar na...

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om dit aan te kaarten via de smartphone crew (klantenservice).
Zij kunnen een case hiervoor aanmaken en dit laten onderzoeken, daarna met de uitslag dient er een case aangemaakt te worden om het contract te laten ontbinden.

Helaas kunnen wij je vanuit hier niet verder helpen en moet ik je hiervoor doorverwijzen naar de klantenservice. Het forum is bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen in verband met de privacy van de klanten.

Zie tevens de forumregels hiervoor: http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-Netwerk/De-regels-voor-het-Netwerkvragen-board/td-p/234098

*edit moderator: link aangepast*

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten, dit voldoet niet aan de regels van dit board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic