Mouser267

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement

ik heb op 24-9 een nieuw abonnement afgesloten. Volgens de verkoper in de winkel zou dit direct ingaan.
Echter is er nu nog steeds niets gewijzigd. In de MyVodafone app staat nog steeds het oude abonnement.
Ik vind dit heel erg vervelend. Heb al geprobeerd te bellen naar klantenservice, maar 23 minuten wachten duurt wel heel lang.
Hoe kan het dat na anderhalve week mijn abonnement niet is gewijzigd?!
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Dit gebeurt helaas vaker. En kan alleen via de Vodafone Klantenservice worden recht gezet.
Telefoonnummer: 1201
Alternatief telefoonnummer: 06 54 50 01 00

Er is iets misgegaan in de communicatie tussen Vodafone Shop en Vodafone Hoofdkantoor, waardoor jouw abonnement niet is bevestigd door het hoofdkantoor. Het hoofdkantoor moet namelijk toestemming geven dat het abonnement verlengd mag worden. Dat is niet gebeurd. De winkel-medewerker had op die toestemming moeten wachten. Of het hoofdkantoor moeten bellen.

Jouw verlenging "hangt" nu dus ergens in het systeem. En wacht op toestemming van iemand van het Vodafone hoofdkantoor. Dat kan niet via dit openbare Vodafone Forum worden geregeld.

Maar je zult bovenstaande nummers van de Vodafone Klantenservice moeten bellen.
Of met de bevestiging van je verlengings-contract teruggaan naar de Vodafone Shop.
Die bevestiging heb je ontvangen, via je reguliere email-adres dat bij Vodafone bekend is. (Als het goed is).

Succes!

Netwerker
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Mouser267 zoals Netwerker al aangeeft kunnen we dit via het forum niet voor je in orde maken en kun je hiervoor terecht bij onze klantenservice. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic