Beste,
Graag verwijs ik naar de chatberichten van gisteren 8 april.
Inmiddels heb ik antwoord op de meeste van mijn vragen. En ook ben ik een stuk wijzer geworden van het bestaan van een Maritiem Netwerk en de gevolgen van het gebruik daarvan. Het zal me een volgende keer niet gebeuren door dataroaming uit te schakelen en handmatig een netwerk te selecteren.
Maar: wat mij nog steeds bezighield is dat ik op de veerboot wel berichten van Vodafone heb ontvangen over het gebruik binnen de bundel, maar niet dat ik kosten buiten de bundel ging maken. Ook op mijn vraag waarom ik een bericht kreeg van Vodafone ‘welkom in Malta’ waar de veerboot niet heeft gevaren, heb ik geen antwoord gekregen.
Om antwoord te krijgen ben ik verder gaan zoeken op internet. Het blijkt dat je volgens Europees Recht, een bericht van je provider moet ontvangen als je gebruik maakt van een betaald netwerk. Dat bericht heb ik niet ontvangen van Vodafone.
Daarom bij deze het dringende verzoek aan Vodafone om, vanwege het feit dat u mij NIET geïnformeerd heeft over het gebruik van een betaald netwerk, mij de kosten van 52,37 euro volledig(en niet gedeeltelijk zoals voorgesteld) terug te betalen. Het hele gebeuren heeft helaas het begin van mijn vakantie aardig verstoord. Ik hoop dat mijn klacht op een rechtvaardige manier wordt afgehandeld.
Ik verneem graag uw reactie.