In de algemene voorwaarden staat het volgende:
Als je het niet eens bent met jouw rekening, dan moet je dat zo snel mogelijk – in ieder geval binnen twee maanden –
melden aan Vodafone via vodafone.nl/feedback. Als je een klacht indient, moet je de openstaande rekeningen waarop
je klacht geen betrekking heeft, gewoon binnen de termijn betalen. Als je meerdere malen zonder rechtsgrond een
klacht indient, mag Vodafone kosten die daarvoor gemaakt worden, bij jou in rekening te brengen.
En ik dien een formele klacht indien. Er is geen sprake van een achterstallige betaling.
Ik krijg bij de chat alleen het volgende te zien: "wij zijn even in gesprek". Kan geen toeval meer zijn. De wijze waarop je contact moet opnemen en een klacht kan indienen is erg omslachtig en begint mij dan ook flink te irriteren. Er zullen best een hoop mensen zijn die voor kleine bedragen klachten willen indienen en het er dan maar bij laten zitten. Dat ga ik niet doen. Ook al gaat het om 55 euro. Er is al eerder via de chat en de community gereageerd en ik ben het daar inhoudelijk niet mee eens. Vandaar mijn klacht. Als Vodafone het daar niet mee eens is en geen compromis wil sluiten, prima, geef het aan en we gaan naar de geschillencommissie.